Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Повернення товару: що робити, якщо продавець відмовляється повертати гроші?

1
19:51, 25.09.2024
Повернення товару: що робити, якщо продавець відмовляється повертати гроші?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я придбав товар у магазині, але після деякого часу виявив, що він не відповідає заявленим характеристикам або має дефекти. Я звернувся до продавця з вимогою повернення грошей, але він відмовляється повертати кошти, посилаючись на відсутність гарантії або правила обміну/повернення товару. Питання для юриста: Які мої права як споживача у такій ситуації і які кроки мені слід підприйняти для вирішення цього конфлікту з продавцем?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
20:24, 25.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Згідно з законодавством України, ваші права як споживача захищаються Законом України «Про захист прав споживачів». Якщо товар не відповідає заявленим характеристикам або має дефекти, ви маєте право на певні дії, незалежно від наявності гарантії.

1. **Право на обмін або повернення товару**: Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків ви маєте право вимагати від продавця безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх усунення, заміни товару на аналогічний або на повернення коштів. Відсутність гарантійного строку не позбавляє вас цього права, якщо ви можете довести, що дефект виник з вини виробника.

2. **Термін подання претензії**: Ви маєте право звернутися з претензією протягом гарантійного строку або строку придатності товару. Якщо такі строки не встановлені, ви можете подати претензію протягом двох років з дня передачі товару (стаття 7 Закону).

3. **Процедура звернення**: Зверніться до продавця з письмовою претензією, в якій детально опишіть виявлені недоліки та ваші вимоги (обмін, ремонт, повернення коштів). До претензії додайте копії документів, що підтверджують покупку (чек, квитанція).

4. **Розгляд претензії**: Продавець зобов'язаний розглянути вашу претензію протягом 14 днів з моменту отримання (стаття 8 Закону). Якщо продавець відмовляється виконати ваші вимоги, ви маєте право звернутися до суду.

5. **Звернення до органів захисту прав споживачів**: Якщо продавець відмовляється вирішити питання, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів.

Дотримуючись цих кроків, ви підвищите свої шанси на позитивне вирішення конфлікту. Якщо ситуація не вирішується, розгляньте можливість звернення до суду для захисту своїх прав.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации


Обмен товара
00:45, 12.09.2014
Онлайн услуги
13:02, 17.07.2019

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы