Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Сумнівне гарантійне обслуговування пристроїв

1
12:14, 22.09.2024
Сумнівне гарантійне обслуговування пристроїв
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Моя проблема полягає в тому, що я купив мобільний телефон у відомого продавця електронники, який обіцяв дворічний гарантійний термін. Проте через три місяці від дати покупки пристрій почав виявляти дефекти у роботі. Торговець відмовився провести безкоштовний ремонт, посилаючись на те, що це механічні пошкодження, які не підпадають під гарантію. Втім, я не погоджуюся з такою оцінкою, оскільки, на мою думку, дефекти є наслідком виробничого браку. Я не бачу очевидних знаків механічних пошкоджень, і пристрій завжди використовувався відповідно до інструкції. Чи можу я вимагати безкоштовного ремонту або повернення грошей за товар, що має виробничий дефект? Які юридичні кроки я повинен зробити для захисту своїх прав як споживача? Які документи або докази я повинен надати, щоб довести, що дефект не є результатом мого невірного використання пристрою? Чи можу я покластися на допомогу від Державної служби України з питань безпеки продуктів харчування та захисту споживачів або іншої відповідної установи?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
12:39, 22.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації захист прав споживача регулюється Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно зі статтею 8 цього Закону, споживач має право на безкоштовний ремонт товару або його заміну у випадку виявлення недоліків, що виникли з вини виробника (продавця) протягом гарантійного строку.

Першим кроком у вашому випадку є звернення до продавця з письмовою заявою, в якій викладіть суть проблеми, зазначте, що виявлені дефекти, на вашу думку, є виробничими, і вимагайте безкоштовного ремонту або заміни товару. До заяви додайте копії документів, що підтверджують покупку (чек, гарантійний талон), а також фотографії дефектів, якщо це можливо.

Якщо продавець відмовляється задовольнити ваші вимоги, ви маєте право звернутися до незалежної експертизи, яка визначить характер дефекту. Вартість експертизи, як правило, спочатку покладається на споживача, однак якщо експертиза підтвердить виробничий дефект, ви можете вимагати від продавця відшкодування цих витрат.

В разі, якщо продавець продовжує відмовлятися виконувати ваші вимоги, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або до суду. Звернення до Держпродспоживслужби може бути ефективним інструментом, оскільки вона має повноваження перевіряти діяльність продавця на предмет порушення прав споживачів.

Документи, які слід підготувати для захисту своїх прав, включають: копію договору купівлі-продажу (чек або накладна), гарантійний талон, результати експертизи (якщо вона проводилася), фотодокази дефектів та листування з продавцем.

Таким чином, ви маєте законні підстави вимагати безкоштовного ремонту або заміни товару за рахунок продавця, якщо дефект є виробничим. У разі відмови продавця, ви можете звернутися до державних органів або суду для захисту своїх прав.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы