Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Відмова у заміні товару неналежної якості

1
16:39, 25.09.2024
Відмова у заміні товару неналежної якості
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Моя проблема полягає в тому, що я придбав недавно в одному відомому українському інтернет-магазині телевізор високого рівня та досить високої вартості. Однак, у процесі експлуатації, виявилось, що зображення на екрані спотворюється, що не відповідає заявленим характеристикам товару. Коли я звернувся до продавця з вимогою про заміну товару на аналогічний або повернення грошей, мені відмовили, посилаючись на те, що я міг сам пошкодити товар під час експлуатації, але я впевнений, що не вчиняв ніяких дій, які могли б призвести до подібного дефекту. Також мені вказали на деякі пункти угоди купівлі-продажу, які я підписав, не усвідомлюючи всіх можливих наслідків. Мені потрібна юридична допомога, щоб з'ясувати, чи має продавець право відмовити мені у заміні товару або поверненні грошей, які я заплатив, враховуючи що дефект товару не був викликаний мене, а був наявний на момент купівлі? Чи можливо в даному випадку використати закони про захист прав споживачів, і як саме я можу це зробити? Як впливають пункти угоди, які я підписав, на мої права як споживача?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:21, 25.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У вашому випадку важливо знати, що Закон України "Про захист прав споживачів" надає вам певні права щодо товарів неналежної якості. Згідно зі статтею 8 цього Закону, споживач має право на безкоштовне усунення недоліків товару, заміну на такий же товар або повернення коштів у випадку виявлення недоліків, які виникли не з його вини.

Якщо дефект виявлено протягом гарантійного строку, продавець зобов'язаний задовольнити ваші вимоги, якщо не доведе, що дефект виник через порушення вами умов експлуатації. Важливо, що такі положення угоди, які суперечать законодавству про захист прав споживачів, є недійсними. Це означає, що навіть якщо ви підписали угоду, яка обмежує ваші права, згідно зі статтею 18 цього ж Закону, такі положення не можуть бути застосовані.

Вам слід звернутися з письмовою претензією до продавця, посилаючись на вищезгадані положення законодавства. У претензії зазначте ваші вимоги та надайте докази, такі як чек про покупку та опис дефекту. Якщо продавець відмовляється виконати ваші вимоги, ви маєте право звернутися до суду або органів захисту прав споживачів для вирішення цього питання.

У разі судового розгляду, вам може знадобитися висновок експертів щодо природи дефекту, щоб підтвердити, що він існував на момент покупки. Це може стати важливим доказом на вашу користь.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы