Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Відшкодування втрат, пов'язаних з некондиційним товаром

1
00:21, 21.09.2024
Відшкодування втрат, пов'язаних з некондиційним товаром
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Хотілося б детально розібратися в такому складному питанні: я купив ноутбук в одному з великих магазинів електроніки у м. Києві. При цьому, я не тільки платив за сам товар, але і за додаткові сервіси, такі як передпродажна підготовка та установка необхідного програмного забезпечення. Проте, через кілька днів виявилося, що товар бракований - ноутбук постійно перезагружався, а потім взагалі відмовився вмикається. Магазин відмовляється визнавати товар бракованим, посилаючись на те, що я сам міг пошкодити його. Також вони відмовляються повертати кошти за надані додаткові послуги, мотивуючи це тим, що ці послуги були надані належним чином. Які мої права у цій ситуації? Чи можу я вимагати повернення коштів не лише за товар, але і за надані додаткові послуги? Які документи я маю пред'явити магазину, щоб довести свою правоту? Чи можу я звернутися до органів захисту прав споживачів і як це правильно зробити?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
00:59, 21.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації ви маєте певні права, які захищаються законодавством України. Перш за все, варто звернути увагу на Закон України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, якщо товар має істотні недоліки, ви маєте право вимагати його заміни на товар належної якості, безоплатного усунення недоліків або повернення сплаченої за товар суми.

Щодо ваших додаткових витрат на послуги, відповідно до частини 3 статті 10 Закону, якщо споживач відмовляється від договору про надання послуг або якщо послуги надані неякісно, споживач має право на повернення сплаченої суми за такі послуги.

Щоб довести свою правоту, вам необхідно мати такі документи:
1. Квитанції або чеки про покупку ноутбука та оплату додаткових послуг.
2. Гарантійний талон, якщо він був наданий.
3. Акт, складений у разі передачі товару на ремонт, або висновок сервісного центру про наявність дефекту, якщо такий був зроблений.

Ви можете звернутися до органів захисту прав споживачів із заявою про порушення ваших прав. Для цього слід підготувати скаргу, в якій викласти обставини справи, додати копії всіх документів, що підтверджують ваші вимоги, і надіслати її до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Також можна звернутися до територіального відділу цієї служби у вашому місті.

Крім того, ви можете подати позов до суду, якщо інші заходи не дали результату. У такому випадку варто звернутися за консультацією до юриста, який допоможе скласти позовну заяву та представляти ваші інтереси в суді.

У будь-якому випадку, важливо діяти швидко, оскільки законодавством передбачені обмеження щодо строків пред'явлення вимог, зокрема стаття 13 Закону "Про захист прав споживачів" визначає, що вимоги споживача можуть бути задоволені протягом гарантійного терміну.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы