Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Захист прав покупця на маркетплейсі.

1
16:08, 20.09.2024
Захист прав покупця на маркетплейсі.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Моє складне питання полягає в наступному: я здійснив покупку товару через одну з найпопулярніших онлайн платформ в Україні, але при отриманні був шокований його якістю. Товар, зображений на сайті, і той, що я отримав, значно відрізняються. Якщо б було йдеться про незначні відмінності, я б міг це зрозуміти, але в моєму випадку продавець представив фотографії абсолютно іншого товару. Мені доводилося стикаються з ситуаціями, коли продавці не змогли гарантувати точне відтворення кольору товару через відмінності в налаштуваннях екрану, але це повністю інший випадок. Замість нового товару, я отримав б/у з відчутними слідами використання. Я негайно зв'язався з продавцем, але він відмовився визнавати свою помилку або хоча б обговорити можливість повернення товару. Мені також не вдалося зв'язатися з адміністрацією платформи, незважаючи на мої спроби. Якими юридичними кроками я можу скористатися, щоб вирішити цю проблему, з урахуванням того, що ми обидва з продавцем перебуваємо на території України? Чи можу я розраховувати на захист моїх прав потребителя відповідно до законодавства України, або мені слід звернутися до законодавства Європейського Союзу, оскільки платформа зареєстрована в одній з країн ЄС?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
16:41, 20.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У випадку отримання товару неналежної якості чи того, який не відповідає опису, ви маєте право на захист своїх прав як споживача згідно з законодавством України. Основним актом, що регулює права споживачів, є Закон України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, якщо товар не відповідає умовам договору, ви маєте право вимагати його заміну, безоплатне усунення недоліків або повернення сплаченої за товар суми.

Перше, що варто зробити, це письмово звернутися до продавця з вимогою про усунення порушених прав. У зверненні слід зазначити суть проблеми, ваші вимоги та прикріпити докази (наприклад, фото отриманого товару, скріншоти з сайту тощо). Продавець зобов'язаний розглянути вашу вимогу протягом 14 днів з моменту її отримання.

Якщо продавець ігнорує ваші вимоги, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, яка здійснює нагляд за дотриманням законодавства у сфері захисту прав споживачів.

Крім того, ви маєте право звернутися до суду для захисту своїх прав. Відповідно до статті 22 Закону України "Про захист прав споживачів", споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що стосуються захисту їх прав.

Якщо онлайн-платформа зареєстрована в одній з країн Європейського Союзу, можливо, ви також можете скористатися механізмами захисту прав споживачів, передбаченими законодавством ЄС. Однак, в першу чергу, слід використовувати національні засоби захисту, оскільки вони є більш доступними та зрозумілими у вашій ситуації.

Незалежно від місця реєстрації платформи, ви маєте право на захист своїх прав у межах національного законодавства, оскільки як споживач знаходитесь на території України.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации


Як реагувати?
06:57, 14.10.2018

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы