Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Законність перепродажу товарів з дефектами.

1
13:05, 20.09.2024
Законність перепродажу товарів з дефектами.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Зіткнувся з такою ситуацією: купив в одному з місцевих магазинів електронний пристрій, проте при першому ж використанні виявився дефект. Повернув товар назад в магазин, мені повернули гроші. Проте, після деякого часу я виявив, що той самий дефектний товар був знову виставлений на продаж без будь-яких вказівок про його несправність. Чи не порушує така поведінка права споживачів? Які юридичні кроки я можу зробити, щоб вирішити цю проблему? Чи може така поведінка магазину бути вважена обманом споживачів? Які санкції можуть бути застосовані до магазину, який перепродає дефектний товар без попередження про його стан?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:05, 20.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Ваша ситуація дійсно може бути розцінена як порушення прав споживачів, оскільки продаж дефектного товару без відповідного попередження є недобросовісною практикою. Відповідно до статті 15 Закону України "Про захист прав споживачів", продавець зобов'язаний надавати споживачу достовірну та повну інформацію про товар, що включає і вказівку на його недоліки.

Якщо магазин виставляє на продаж товар з дефектом без повідомлення про це, така поведінка може розглядатися як обман споживачів. Відповідно до статті 19 цього ж Закону, споживач має право на захист від недобросовісної торговельної практики, яка вводить його в оману.

Для вирішення цієї проблеми ви можете вжити наступні юридичні кроки:

1. **Скарга до адміністрації магазину**: Направте письмову скаргу або заяву до адміністрації магазину з вимогою припинити недобросовісну практику та прибрати дефектний товар з продажу або вказати на його несправність.

2. **Звернення до органів захисту прав споживачів**: Ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів з відповідною скаргою на дії магазину.

3. **Звернення до суду**: Якщо адміністративні методи не дадуть результату, ви маєте право подати позов до суду на підставі статті 22 Закону України "Про захист прав споживачів", вимагаючи захисту ваших прав та, можливо, відшкодування моральної шкоди.

Щодо санкцій, які можуть бути застосовані до магазину, то відповідно до статті 23 Закону України "Про захист прав споживачів", за порушення прав споживачів передбачено штрафи, а також адміністративна відповідальність, яка може бути накладена на суб'єкта господарювання.

У випадку, якщо магазин продовжує свою недобросовісну практику навіть після ваших звернень, такі дії можуть бути підставою для притягнення до кримінальної відповідальності за статтею 190 Кримінального кодексу України (шахрайство), якщо буде доведено наявність умислу на обман споживачів.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы