Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Неправомірні дії мобільного оператора

1
16:24, 20.09.2024
Неправомірні дії мобільного оператора
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Мене непокоїть ситуація, яка виникла з моїм мобільним оператором. Нещодавно я помітив, що з мого рахунку без мого відома були списані кошти. Після звернення до служби підтримки мені повідомили, що це була оплата за додаткові послуги, яких я ніколи не замовляв, не користувався, а також не отримував жодного попередження чи інформації про їх активацію. Я прочитав Угоду про надання телекомунікаційних послуг, яку я підписав при укладенні договору, і не знайшов там жодних згадок про можливість активації додаткових послуг без мого відома. Якщо врахувати, що це не перший випадок, я хотів би знати, які мої права у такій ситуації? Чи можу я вимагати відшкодування за неправомірно списані кошти? Які дії я маю здійснити для вирішення цієї проблеми? Чи можу я вимагати розірвання договору без штрафних санкцій з боку оператора, якщо він порушує умови Угоди? Чи є якісь нормативно-правові акти, що регулюють такі випадки?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:11, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У ситуації, що склалася, ви маєте право на захист своїх інтересів відповідно до законодавства України. По-перше, згідно зі статтею 633 Цивільного кодексу України, договір про надання телекомунікаційних послуг є публічним, що означає, що умови договору мають бути однаковими для всіх споживачів і не можуть змінюватися в односторонньому порядку оператором без вашої згоди.

Згідно зі статтею 19 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на отримання послуг відповідної якості та в обсязі, що передбачений договором. Якщо послуга надана неналежної якості або якщо ви не давали згоди на її отримання, ви маєте право вимагати відшкодування збитків.

Вам слід звернутися до оператора з письмовою заявою, в якій ви детально опишете ситуацію, додасте копії документів, що підтверджують факт списання коштів, та вимагатимете повернення неправомірно списаних коштів. Оператор зобов'язаний розглянути вашу скаргу протягом 30 днів відповідно до закону.

Якщо оператор відмовляється виконати ваші вимоги, ви можете звернутися до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, або до суду з позовом про захист прав споживачів.

Щодо розірвання договору без штрафних санкцій, це питання залежить від умов договору, але якщо оператор порушив його, це може бути підставою для розірвання договору в судовому порядку.

Нормативно-правовими актами, які регулюють вашу ситуацію, є Цивільний кодекс України, Закон України "Про захист прав споживачів" та Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджені постановою Кабінету Міністрів України.

Варто також звернути увагу на можливість вирішення питання мирним шляхом через переговори з оператором, що може допомогти уникнути тривалих юридичних процедур.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации


Пропал багаж
13:50, 30.01.2013

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы