Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Чи правомірні мої дії і чи буде з цього зиск?

1
19:26, 25.10.2017
Чи правомірні мої дії і чи буде з цього зиск?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
LG Google Nexus 5X в інтернет магазині https://Х по ціні 7299 грн. (сім тисяч двісті дев’яносто дев’ять гривень), що підтверджується товарним чеком № 00000005364 від 17 липня 2016 р. (копія товарного чеку у Додатку). Через менш ніж півтора року після покупки, 21.10.2017 р. телефон різко почав перезавантажуватись циклічно, 3-5 разів, та зовсім вимкнувся. Подальші спроби увімкнути телефон не увінчались успіхом. Згідно інформації із мережі інтернет, в тому числі і закордонних ресурсів, подібний брак доволі розповсюджений (посилання на інтернет ресурси в Додатку). LG Україна в СМІ не сповіщала про те, що брак доволі розповсюджений та й не застосувала жодних дій по виявленню, діагностиці бракованих телефонів, що в свою чергу порушує моє право згідно Закону України від 12.05.1991 № 1023-ХІІ „Про захист прав споживачів“ (стаття 4, 6). Якби LG Україна довела до відома мене про те, що телефон бракований та перестане працювати через півтори року, в жодному разі не купував би телефон. Також, згідно ст. 7 вказаного закону слідує, що виробник вказує строк служби товару та зобов’язаний надати споживачу можливість використання товару на протязі даного терміну, тобто 3 роки, згідно інформації на буклеті Також, обурює той факт, що LG USA та Google Store надають розширену гарантію з приводу даного браку, а LG Україна – ні. Зауважую, що даний брак, зустрічається у LG G4 з ідентичною платою та у тому ж самому місці, але LG G4 має розширену гарантію. Я два рази звертався в підтримку користувачів компанії LG Україна через онлайн-чат, та мені порекомендували звернутись в найближчий сервісний центр. Згідно п.1, п.10, ст. 8 даного закону, споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника.
На підстві вищевикладеного, прошу виконати безоплатне усунення недоліків в розумний строк, або повернення сплаченої за товар грошової суми. Прошу в 10-ти денний строк надати відповідь по рішенню даної претензії на e-mail:

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
20:20, 25.10.2017
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте право на захист своїх прав як споживача. Згідно з частиною першою статті 8, споживач має право пред'явити вимогу про безоплатне усунення недоліків товару протягом встановленого строку служби товару. Якщо строк служби не встановлено, ця вимога може бути пред'явлена протягом десяти років, якщо недоліки виникли з вини виробника.

Стаття 4 цього Закону гарантує право споживача на отримання інформації про товар, включаючи дані про можливі недоліки, які можуть з'явитися в процесі експлуатації. Недотримання цього права може бути підставою для пред'явлення претензії виробнику або продавцю.

Стаття 7 Закону зобов'язує виробника забезпечити можливість використання товару протягом встановленого строку служби, в даному випадку — це три роки, як зазначено у вашій документації до товару. Якщо товар не може бути використаний протягом цього строку через недоліки, ви маєте право вимагати їх безоплатного усунення.

Крім того, за статтею 8 ви маєте право вимагати повернення сплаченої суми, якщо недоліки товару не можуть бути усунені в розумний строк або якщо вони є істотними.

Отже, ви маєте право звернутися до продавця або сервісного центру з вимогою про безоплатне усунення недоліків або повернення коштів. Ваша вимога має бути розглянута протягом встановленого строку, і відповідь повинна бути надіслана вам у десятиденний строк, як ви і просите.

Якщо ваші права не будуть реалізовані, ви можете звернутися до суду для захисту своїх прав відповідно до чинного законодавства України.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы