Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Купівля непрацюючого товару через Інтернет

1
21:41, 20.09.2024
Купівля непрацюючого товару через Інтернет
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я замовив продукт через Інтернет на одному з популярних сайтів електронної комерції. Товар був новим, але після його отримання я виявив, що він не функціонує належним чином. Спочатку я зв'язався з продавцем, але він відмовився відповісти на мої повідомлення. Далі я звернувся до підтримки сайту, але вони повідомили мені, що вони не несуть відповідальності за якість товарів, які продаються на їхній платформі. Я хочу знати, які мої права як покупця в цьому випадку. Чи можу я подати скаргу на продавця або веб-сайт за те, що вони продали мені непрацюючий товар? Чи є якісь закони в Україні, які захищають права покупця в таких ситуаціях? Чи маю я право на відшкодування від продавця або веб-сайту? Які мої наступні кроки, якщо я хочу вирішити цю проблему через суд?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
22:03, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашому випадку, як покупця, захищає Закон України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, у випадку придбання товару неналежної якості, споживач має право на безоплатне усунення недоліків товару, зниження його купівельної ціни, відшкодування витрат на усунення недоліків товару або на обмін товару на новий, або ж на повернення сплаченої суми.

Ви маєте право подати скаргу на продавця, оскільки відповідно до статті 12 Закону України "Про захист прав споживачів", продавець зобов'язаний забезпечити продаж товару належної якості. Ваша претензія може бути оформлена письмово та надіслана продавцю рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Якщо продавець не реагує на ваші вимоги, ви маєте право звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів для захисту своїх прав.

Щодо відповідальності платформи електронної комерції, зазвичай такі платформи виступають посередниками, і їх відповідальність обмежена, якщо тільки вони не є продавцями товару. Однак вони зобов'язані сприяти вирішенню конфліктів між покупцем і продавцем, якщо це передбачено їх політикою.

Щодо судового врегулювання, ви можете звернутися до суду з позовом проти продавця, якщо питання не буде вирішено в досудовому порядку. Для цього вам потрібно зібрати всі докази: чеки, листування з продавцем, висновки експертів про неналежну якість товару, якщо такі є. Звернення до суду здійснюється шляхом подання позовної заяви до суду за місцем вашого проживання або за місцем знаходження відповідача.

Таким чином, ви маєте право вимагати від продавця відшкодування або заміни товару, а також, у разі необхідності, звернутися до суду для захисту своїх прав споживача.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы