Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Купівля товару через інтернет: чи є право на повернення коштів?

1
17:18, 20.09.2024
Купівля товару через інтернет: чи є право на повернення коштів?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Якщо я, як споживач, придбав товар у мережі Інтернет від юридичної особи, яка здійснює продаж товарів через Інтернет, а потім бажаю повернути товар у зв'язку з тим, що він має суттєвий недолік, який був не вказаний продавцем на час здійснення угоди, чи маю я право звернутися з вимогою про повернення грошових коштів, враховуючи положення Закону України "Про захист прав споживачів" та інших нормативних актів? Чи маю я право на повернення коштів, якщо продавець відмовляється прийняти товар назад, мотивуючи це тим, що товар був у використанні? Чи є така дія продавця порушенням моїх прав як споживача і які юридичні кроки я можу здійснити для вирішення цієї ситуації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:44, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на повернення товару з суттєвим недоліком. Суттєвий недолік визначається як такий, що робить неможливим або недопустимим використання товару за його призначенням, виник з вини виробника (продавця), і при цьому неможливо усунути недолік або витрати на його усунення є занадто значними.

Згідно зі статтею 8 цього Закону, у разі виявлення протягом гарантійного строку суттєвого недоліку, який виник з вини виробника, споживач має право на безоплатне усунення недоліку або на повернення товару з відшкодуванням його вартості. Якщо продавець відмовляється прийняти товар назад, мотивуючи це тим, що товар був у використанні, така відмова може бути розцінена як порушення прав споживача, якщо недолік був виявлений протягом гарантійного строку.

У випадку відмови продавця від виконання законних вимог споживача, можна звернутися до суду з позовом про захист прав споживачів. Крім того, споживач має право звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів для проведення перевірки та притягнення продавця до відповідальності.

Також варто враховувати, що споживач має право на повернення товару навіть після його використання, якщо використання було необхідним для виявлення недоліку, а недолік виявлений протягом гарантійного строку. Це право закріплено в статті 9 Закону, яка передбачає, що споживач може вимагати повернення коштів за товар неналежної якості.

У практичному плані, першим кроком має бути надсилання письмової претензії продавцю з вимогою повернення коштів. Якщо питання не буде вирішено на цьому етапі, наступним кроком може бути судове оскарження дій продавця з вимогою захисту прав споживача.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации


gjlrk.xtybt cdtnf
14:13, 02.11.2015

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы