Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Купівля товару з дефектом через інтернет-магазин

1
18:42, 22.09.2024
Купівля товару з дефектом через інтернет-магазин
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, стикнувся з ситуацією, яка вимагає від мене глибокого розуміння законодавства в сфері захисту прав споживачів. Специфіка проблеми полягає в тому, що я придбав товар - конкретно, дорогий телевізор - через інтернет-магазин, який має високий рейтинг та позитивні відгуки. Але при отриманні товару виявився дефект - не працює одна з функцій телевізора. Я негайно зв'язався з представниками магазину, але мені повідомили, що вони не здатні вирішити цю проблему, адже, за їхніми словами, відповідальність за якість товару несе виробник. Вони радять мені звернутися до сервісного центру виробника, що знаходиться в іншому місті. Мені цікаво дізнатися, чи правомірні дії магазину та які мої права в даній ситуації? Чи можу я вимагати повернення грошей або заміни товару на новий без дефектів? Чи маю я право вимагати відшкодування витрат на доставку товару до сервісного центру виробника? І, взагалі, хто має нести відповідальність за дефекти товару, придбаного через інтернет: виробник, магазин або служба доставки?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
19:10, 22.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У ситуації, яка виникла, необхідно керуватися положеннями Закону України "Про захист прав споживачів", а також Цивільного кодексу України.

По-перше, відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право вимагати від продавця, а не від виробника, усунення недоліків товару, заміни товару на новий або повернення коштів. Це означає, що саме продавець несе відповідальність перед вами за якість проданого товару, і ви маєте право звертатися саме до нього.

По-друге, якщо товар має істотні недоліки, ви можете вимагати заміни товару на новий або повернення вартості. Під істотними недоліками розуміються такі, які роблять товар непридатним до використання або значною мірою знижують його цінність (частина 2 статті 8 Закону).

Щодо витрат на доставку товару до сервісного центру або повернення товару продавцю, відповідно до частини 7 статті 8 Закону, витрати, пов'язані з поверненням товару, несе продавець.

Варто також зазначити, що відповідно до статті 678 Цивільного кодексу України, продавець несе відповідальність за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передачі товару покупцеві внаслідок порушення покупцем правил використання або зберігання товару.

Отже, дії магазину, що перекладають відповідальність на виробника, не є правомірними. Ви маєте право вимагати від магазину вирішення ситуації, зокрема, заміни дефектного товару чи повернення коштів. У разі відмови ви можете звернутися до органів захисту прав споживачів або до суду для захисту своїх прав.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы