Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

"Спори з онлайн-магазинами: коли товар не відповідає опису"

1
13:32, 20.09.2024
"Спори з онлайн-магазинами: коли товар не відповідає опису"
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я нещодавно зробив покупку в одному з популярних онлайн-магазинів. Купив там дорогий товар - кухонний комбайн. В описі товару було вказано, що він має ряд специфічних функцій, які мені були необхідні. Але коли товар прибув, я виявив, що деяких з цих функцій в ньому немає. Я звернувся до служби підтримки магазину з претензією, але мені відповіли, що вони не несуть відповідальності за неточності в описі товару. Я впевнений, що це порушення моїх прав як споживача, але не знаю, як саме діяти в такій ситуації. Які мої права в такому випадку? Які юридичні кроки я можу зробити, щоб забезпечити свої права як споживача? Чи можу я вимагати повернення грошей або заміну товару на той, який відповідає опису? Які документи мне потрібно зібрати для цього? Чи є у мене шанси виграти справу, якщо я звернусь до суду?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:27, 20.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У випадку, який ви описали, ваші права як споживача дійсно можуть бути порушені. Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на належну якість товару, яка відповідає договору, а також на отримання достовірної інформації про товар. Якщо товар не відповідає заявленим характеристикам, ви маєте право вимагати:

1. Безоплатне усунення недоліків товару.
2. Пропорційне зменшення купівельної ціни.
3. Заміну на товар, що відповідає договору.
4. Розірвання договору та повернення сплаченої суми.

Якщо ви бажаєте повернути товар або отримати його заміну, необхідно звернутися до продавця з письмовою заявою-претензією, в якій зазначити суть проблеми, ваші вимоги, посилаючись на відповідні статті закону. До заяви варто додати копії документів, що підтверджують покупку (чек, квитанція) та підтвердження неправдивого опису товару (скріншоти з веб-сайту тощо).

Якщо продавець відмовляє у задоволенні ваших вимог, ви маєте право звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або подати позов до суду. У судовому порядку, відповідно до статті 22 Закону України "Про захист прав споживачів", ви можете вимагати відшкодування моральної шкоди, якщо зможете довести, що вам було завдано моральної шкоди у зв'язку з порушенням ваших прав.

Перед зверненням до суду рекомендується зібрати всі необхідні документи: копії заяви-претензії, відповіді від продавця, документи на товар і його опис, а також інші докази, що підтверджують вашу позицію. Шанси на виграш у суді залежать від якості підготовлених доказів і дотримання процедурних вимог.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы