Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Недобросовісність продавців автомобілів: порушення прав споживачів

1
16:58, 21.09.2024
Недобросовісність продавців автомобілів: порушення прав споживачів
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я здійснив покупку автомобіля у автосалоні в Україні, який був представлений як новий, однак після кількох місяців експлуатації виявився ряд серйозних несправностей, що, як мені зрозуміло, є результатом попереднього використання автомобіля. Крім того, я знайшов документи, які свідчать про те, що автомобіль був раніше зареєстрований на іншу особу. Автосалон відмовився визнавати свою вину та відшкодувати мої збитки, мотивуючи це тим, що я підписав договір купівлі-продажу, в якому вказано, що автомобіль продався як б/в. Однак я вважаю, що цей факт було приховано від мене при укладанні угоди, оскільки я не є юридичною особою і не маю глибоких знань у сфері законодавства про права споживачів. Таким чином, я хотів би дізнатися, яким чином українське законодавство регулює подібні випадки? Чи можу я розраховувати на захист своїх прав як споживача в цій ситуації? Чи маю я право на відшкодування збитків від автосалону, якщо він надав мені неповну або недостовірну інформацію про стан автомобіля? Чи можу я вважати цю угоду недійсною через приховування від мене важливої інформації? Які кроки мені слід зробити в такій ситуації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:20, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У вашій ситуації українське законодавство передбачає захист прав споживача. Згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на отримання відшкодування збитків у разі придбання товару неналежної якості. Якщо товар був проданий з прихованими дефектами, які роблять його невідповідним умовам договору або призначенню, ви маєте право вимагати відшкодування.

Закон також зобов'язує продавця надавати споживачу достовірну інформацію про товар (стаття 15 Закону України "Про захист прав споживачів"). Недостовірна або неповна інформація може бути підставою для визнання угоди недійсною відповідно до статті 229 Цивільного кодексу України, якщо вона вплинула на ваше рішення укласти договір.

Щоб захистити свої права, ви можете зробити такі кроки:

1. Направити письмову претензію до автосалону з вимогою розірвання договору та відшкодування збитків, посилаючись на вищезгадане законодавство.
2. Звернутися до органів захисту прав споживачів із заявою про порушення ваших прав.
3. Якщо автосалон відмовляється задовольнити ваші вимоги, звернутися до суду з позовом про визнання угоди недійсною та відшкодування збитків.

Перед зверненням до суду рекомендується зібрати всі докази порушення ваших прав, включаючи документи, які підтверджують попередню реєстрацію автомобіля на іншу особу, та експертні висновки щодо технічного стану автомобіля. Це допоможе обґрунтувати ваші вимоги у суді.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы