Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Незаконний торговий оборот: порушення прав споживача

1
15:37, 20.09.2024
Незаконний торговий оборот: порушення прав споживача
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Які юридичні кроки слід здійснити в ситуації, коли, будучи споживачем, я придбав автомобільний аксесуар в офіційного представника виробника на території України, але після придбання з'ясувалося, що він не відповідає стандартам якості, вимогам безпеки та специфікаціям, зазначеним виробником, що, як я пізніше дізнався, пов'язано з тим, що зазначений продукт був виготовлений не на офіційному заводі виробника, а на підробному, та був проникнутий на територію України через нелегальні канали торговельного обороту? Які мої права в цій ситуації як споживача, чи можу я вимагати відшкодування від посередника, який продав мені неякісний товар, і які юридичні наслідки чекають на посередника, який займається розповсюдженням підробленого товару на території України? Чи можу я звернутися з цим до державних органів, та як правильно це зробити?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
16:34, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашій ситуації, як споживач, ви маєте право вимагати захисту своїх прав відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законом, ви маєте право на отримання товару належної якості, а також на відшкодування збитків, завданих через придбання неякісного товару.

1. **Права та дії споживача**:
- **Звернення до продавця**: Ви маєте право звернутися до продавця з вимогою про заміну товару на якісний, зниження ціни, безоплатне усунення недоліків або відшкодування вартості товару (стаття 8 Закону України "Про захист прав споживачів").
- **Повернення товару**: Якщо товар не відповідає стандартам якості або виявлені інші недоліки, ви можете повернути його продавцю та вимагати повернення коштів (стаття 9 цього ж закону).

2. **Відповідальність продавця**:
- Продавець несе відповідальність за продаж неякісного товару та може бути зобов'язаний відшкодувати споживачу всі завдані збитки (стаття 16 Закону).
- Якщо буде встановлено, що продавець свідомо продавав підроблений товар, він може понести адміністративну або кримінальну відповідальність за порушення прав споживачів та за контрабанду (стаття 227 Кримінального кодексу України).

3. **Звернення до державних органів**:
- Ви можете звернутися до Держспоживслужби України з відповідною скаргою про порушення ваших прав як споживача.
- Також доцільно звернутися до Національної поліції України або Прокуратури з заявою про можливе вчинення кримінального правопорушення, пов’язаного з продажем контрафактної продукції.

4. **Документація**:
- Зберігайте всі документи, що підтверджують факт покупки (чеки, квитанції), а також будь-які інші докази, які можуть підтвердити, що товар не відповідає заявленим характеристикам.

Звернення до суду є крайнім заходом, якщо досудові заходи не дали результату. У разі потреби звертайтеся за консультацією до адвоката, який допоможе вам скласти позовну заяву та представлятиме ваші інтереси в суді.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы