Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Недобросовісність продавця мобільного телефону

1
22:02, 23.09.2024
Недобросовісність продавця мобільного телефону
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я недавно купив новий мобільний телефон в одному з магазинів електроніки у моєму місті. Продавець запевнив мене, що телефон є новим, виробництва 2021 року, але коли я додому завантажив спеціальне додаток для перевірки дати виробництва смартфона, воно показало, що мій телефон був виготовлений у 2020 році. Крім того, я помітив, що батарея швидко розряджається, і телефон іноді перезавантажується без видимих причин. Я повернувся до магазину, але продавець відмовився замінити телефон або повернути гроші, посилаючись на відсутність гарантії. Я хочу знати, які мої права в цій ситуації як потребителя, які юридичні кроки я можу здійснити для захисту своїх прав та інтересів, і яким чином я можу вимагати відповідальності від продавця за його недобросовісну поведінку?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
22:41, 23.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації є декілька аспектів, які підпадають під захист прав споживачів відповідно до законодавства України. По-перше, Закон України "Про захист прав споживачів" надає вам певні права у разі придбання товару неналежної якості або такого, що не відповідає заявленим характеристикам.

1. **Право на інформацію**: Відповідно до статті 15 Закону України "Про захист прав споживачів", продавець зобов'язаний надати достовірну інформацію про товар, включаючи рік його виробництва. Отже, якщо вас ввели в оману щодо дати виробництва, це є порушенням ваших прав.

2. **Гарантійні зобов'язання**: Навіть якщо продавець стверджує про відсутність гарантії, відповідно до статті 8 зазначеного закону, ви маєте право вимагати заміни товару або повернення коштів, якщо товар виявився неналежної якості протягом гарантійного терміну. Якщо гарантійний термін не встановлено, ви все одно маєте право пред'явити вимоги протягом двох років з моменту придбання товару.

3. **Недоліки товару**: Згідно з частиною 1 статті 8 Закону, якщо в товарі виявлено істотні недоліки, які виникли з вини виробника (продавця), ви маєте право вимагати повернення грошей або заміни товару на новий.

Що стосується ваших подальших дій, ви можете:

- Письмово звернутися до продавця з вимогою про заміну товару або повернення коштів, посилаючись на статті Закону України "Про захист прав споживачів". Вимога має бути складена у двох примірниках, один з яких з відміткою про прийняття залишити у себе.

- Якщо продавець відмовляється врегулювати ситуацію, ви можете звернутись зі скаргою до територіального органу Держспоживслужби.

- У разі невдоволення результатами розгляду вашої скарги, ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист ваших прав як споживача.

Важливо зберегти всі платіжні документи, упаковку товару та інші докази, які можуть підтвердити ваші вимоги.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы