Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Втрата товару під час доставки: хто відповідальний?

1
20:45, 24.09.2024
Втрата товару під час доставки: хто відповідальний?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Маю ниючу проблему, що стосується прав потребителів, та потребую ваших правових консультацій. Ситуація наступна: я зробив покупку в інтернет-магазині, замовивши товар із доставкою на мій домашній адрес. Оплативши товар та послуги з доставки, я очікував отримати своє замовлення. Проте через певний час, коли товар мав бути доставлений, я не отримав його. Звернувшись до інтернет-магазину, мені повідомили, що товар було відправлено та доставлено за вказаною адресою, але я його не отримав. Проведеною службою доставки перевіркою виявилося, що товар доставлено, але, схоже, потрапив не до мене, а до іншої особи. Інтернет-магазин відмовляється вирішувати цю проблему, заявляючи, що вони виконали свою частину угоди, а служба доставки також не бажає відшкодовувати вартість товару, посилаючись на те, що вони доставили товар за вказаною адресою. Відповідно, маючи перед собою таку складну ситуацію, хотів би дізнатися, які мої права як потребителя в даній ситуації? Хто має бути відповідальним за втрату товару під час доставки - інтернет-магазин, який відправив товар, служба доставки, яка мала доставити товар, або я, як потребитель, який оплатив товар та послуги з доставки? Які юридичні кроки мені варто зробити для вирішення цього питання та отримання відшкодування?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
21:33, 24.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації, як споживач, ви маєте певні права, які захищені законодавством України. Спочатку, розглянемо ваші права як споживача. Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», споживач має право на отримання товару належної якості та в обумовлений строк. Якщо товар не був доставлений або був доставлений неналежним чином, це є порушенням умов договору.

Відповідно до статті 8 цього Закону, споживач має право на відшкодування збитків, завданих унаслідок придбання товару неналежної якості або ненадання послуги. У вашій ситуації, якщо товар був доставлений не за вашою адресою, ви маєте право вимагати від інтернет-магазину або служби доставки відшкодування вартості товару або повторної доставки товару.

Що стосується відповідальності, то за загальним правилом відповідальність за товар до моменту його передачі споживачу несе продавець (інтернет-магазин), якщо інше не передбачено договором. Згідно зі статтею 665 Цивільного кодексу України, ризик випадкової загибелі або пошкодження товару переходить до покупця з моменту його передачі, якщо інше не передбачено договором.

Якщо в договорі з інтернет-магазином зазначено, що відповідальність за доставку несе служба доставки, тоді саме ця служба може бути відповідальною за втрату товару. У будь-якому випадку, інтернет-магазин має сприяти у вирішенні питання з доставкою, оскільки саме він уклав договір про доставку.

Юридичні кроки, які варто зробити:
1. Звернутися повторно до інтернет-магазину з письмовою претензією, в якій викласти суть проблеми і вимоги (відшкодування вартості товару, повторна доставка тощо), посилаючись на ваші права згідно з Законом «Про захист прав споживачів».
2. Надіслати аналогічну претензію до служби доставки, якщо в договорі зазначено, що вони несуть відповідальність за доставку.
3. Якщо проблема не буде вирішена на цьому етапі, ви можете звернутися до управління захисту прав споживачів у вашому регіоні для консультації або подання скарги.
4. У разі відсутності результату на попередніх етапах, звернутися до суду з позовом про захист прав споживача, де ви можете вимагати відшкодування матеріальних збитків та, за наявності, моральної шкоди.

Перед подачею позову до суду рекомендується зібрати всі документи, які підтверджують ваші вимоги: квитанції про оплату, листування з інтернет-магазином та службою доставки, документи від служби доставки про здійснену доставку тощо.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы