Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Підстави для повернення товару невідповідної якості.

1
17:09, 25.09.2024
Підстави для повернення товару невідповідної якості.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Шановний юристе, маю складну ситуацію, що виникла при покупці товару в інтернет-магазині. Замовив я ноутбук, сподіваючись отримати якісний продукт, але при отриманні виявилося, що він має багато недоліків: система часто зависає, не працює деяке обладнання, батарея швидко розряджається. Я вирішив повернути товар, але інтернет-магазин відмовляється приймати його назад, посилаючись на те, що я вже використовував його і, як вони стверджують, пошкодив. Які мої права в даній ситуації? Чи можу я вимагати повернення грошей за товар невідповідної якості, якщо він був використаний, але має значні дефекти, які були виявлені в процесі експлуатації? Які юридичні кроки я маю зробити, щоб вирішити цю проблему? Чи є в Україні законодавчі акти, які регулюють цю ситуацію і захищають права покупців, і як я можу використати їх на свою користь? Чи можу я подати скаргу на дії інтернет-магазину в регулюючі органи або суд, і як це правильно зробити?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:35, 25.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У вашій ситуації захист прав споживача регулюється Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно зі статтею 8 цього закону, споживач має право на обмін товару неналежної якості або на повернення сплачених коштів у разі виявлення недоліків, які виникли з вини виробника (продавця), не пізніше 14 днів з моменту покупки, якщо інше не передбачено договором або законодавством.

Зокрема, якщо товар має істотні недоліки, які не могли бути виявлені під час приймання товару, або якщо вони виникли з вини виробника (продавця), споживач має право вимагати повернення грошей або зниження купівельної ціни (п. 4 ст. 8 Закону).

Щоб вирішити цю проблему, рекомендується:

1. Направити письмову претензію до інтернет-магазину з вимогою повернення коштів або обміну товару. У претензії вказати всі виявлені недоліки та посилання на відповідні статті закону.

2. Якщо інтернет-магазин відмовляється виконати вимоги, зверніться до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів, яка здійснює контроль за дотриманням законодавства про захист прав споживачів.

3. Якщо ці дії не принесуть результату, ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист прав споживача. До позовної заяви необхідно додати всі докази, включаючи копії претензій, відповіді магазину, а також інші документи, що підтверджують факт покупки та наявність недоліків.

Звернення до суду є крайньою мірою, однак ви маєте право на таке звернення, якщо інші засоби захисту прав не призвели до бажаного результату. Важливо дотримуватись процесуальних вимог при подачі позову, зазначених у Цивільному процесуальному кодексі України.

Окрім цього, важливо зберігати всі документи, які підтверджують факт покупки, комунікацію з продавцем та технічні висновки щодо стану товару. Це може бути важливим доказом у разі судового розгляду.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы