Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Помилка в електроніці: де моя гарантія?

1
12:15, 21.09.2024
Помилка в електроніці: де моя гарантія?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я купив дорогий телевізор в одному з найвідоміших електронних магазинів крачни. При покупці мені було надано гарантію на два роки. Проте, через рік від дати купівлі, телевізор почав виявляти певні проблеми з якістю зображення. Я вирішив використати свою гарантію та відправив телевізор на сервісне обслуговування. Проте, після декількох тижнів мені повернули телевізор, стверджуючи, що проблема не вирішена через "фізичне пошкодження", яке, за їхніми словами, не підпадає під гарантію. Я абсолютно впевнений, що не завдавав телевізору ніякої шкоди. Які мої права в цій ситуації? Чи можу я вимагати повторного ремонту або ж повернення грошей за телевізор, якщо магазин відмовляється виконувати свої зобов'язання за гарантією? Які юридичні кроки я повинен зробити, щоб вирішити це питання?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
12:52, 21.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації спочатку важливо звернути увагу на положення Закону України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, споживач має право на безоплатне усунення недоліків товару протягом гарантійного терміну або на заміну товару на новий, якщо недоліки не можуть бути усунені. Якщо виявиться, що товар має істотний недолік, споживач має право вимагати розірвання договору і повернення сплаченої суми.

У вашому випадку, якщо ви впевнені, що не завдавали телевізору фізичної шкоди, ви маєте право вимагати повторної експертизи. Відповідно до статті 17 цього ж закону, споживач має право на проведення незалежної експертизи товару. Якщо результати експертизи підтвердять вашу правоту, магазин повинен відшкодувати вам витрати на проведення експертизи.

Якщо магазин відмовляється виконувати свої обов'язки за гарантією, ви можете звернутися з письмовою претензією до продавця, вказавши всі обставини справи та вимоги. У разі відмови у задоволенні претензії, ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист ваших прав споживача.

Також ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів для отримання консультації чи допомоги у вирішенні спору.

Завжди важливо документально підтверджувати всі ваші дії та зберігати копії всіх заяв, експертиз та відповідей, які ви отримуєте від продавця або сервісного центру.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы