Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Порушення прав покупця при онлайн-покупці

1
01:41, 21.09.2024
Порушення прав покупця при онлайн-покупці
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, користуючись своїми конституційними правами, здійснив покупку товару через інтернет-магазин, розташований на території України. Проте товар, отриманий мною, виявився неякісним: він не відповідає зазначеному опису, а також має дефекти, яких не було вказано при оформленні покупки. Продавець відмовляється виконувати свої зобов'язання щодо заміни товару або повернення грошових коштів. Які мої права як покупця в такій ситуації? Чи можу я вимагати виконання умов договору купівлі-продажу? Які юридичні кроки я можу здійснити щодо продавця або інтернет-магазину, щоб захистити свої права та інтереси? Чи є в Україні законодавчі акти, що регулюють питання онлайн-покупок та захисту прав споживачів в цій сфері?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
02:22, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Як покупець, ви маєте ряд прав, захищених законодавством України, зокрема, Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно зі статтею 8 цього закону, ви маєте право вимагати від продавця заміни товару на якісний, або повернення сплачених за товар коштів у разі виявлення його неналежної якості. Якщо товар не відповідає опису чи має дефекти, яких не було зазначено, продавець зобов'язаний задовольнити ваші вимоги.

Важливо, що відповідно до статті 9 Закону, ви маєте право повернути товар неналежної якості протягом 14 днів з моменту його отримання, якщо інше не передбачено договором. У разі відмови продавця виконувати ці вимоги, ви маєте право звернутися зі скаргою до органів захисту прав споживачів або до суду.

Також, відповідно до статті 13 Закону України "Про електронну комерцію", продавці, які реалізують товари через інтернет, зобов'язані забезпечити надання споживачам всієї необхідної інформації про товар, щоб покупець міг прийняти обґрунтоване рішення про покупку. Це включає інформацію про основні характеристики товару, ціну, умови доставки та можливість повернення.

З метою захисту своїх прав, ви можете:

1. Офіційно звернутися до продавця з вимогою про заміну товару або повернення коштів. Ваш запит має бути оформлений письмово з додаванням копій документів, що підтверджують покупку.

2. У разі відмови, звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів зі скаргою на дії продавця.

3. Подати позов до суду для захисту своїх прав, якщо попередні дії не дали результату.

Законодавство України передбачає захист прав споживачів, і у вашому випадку ви маєте всі підстави вимагати дотримання умов договору купівлі-продажу та вживати необхідних заходів для захисту своїх прав.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы