Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Порушення прав споживача при купівлі товарів через інтернет

1
21:12, 15.10.2024
Порушення прав споживача при купівлі товарів через інтернет
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Якщо я, як споживач, придбала товар через інтернет, але він не відповідає заявленому на сайті продавця (наприклад, несправний або відмінний від фото), які юридичні кроки я можу підприйняти для захисту своїх прав? Чи можу я повернути товар і отримати повернення коштів, і як правильно це зробити згідно з законодавством України?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
22:08, 15.10.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У ситуації, коли ви придбали товар через інтернет, але він не відповідає заявленому на сайті продавця, ви маєте право на захист своїх прав як споживача відповідно до законодавства України. Основні юридичні кроки, які ви можете вжити, включають наступне:

1. **Право на повернення товару**: Згідно зі статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте право повернути товар, якщо він не відповідає умовам договору. У разі придбання товару через інтернет, ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту його отримання, за умови збереження його товарного вигляду, споживчих властивостей та наявності документів, що підтверджують покупку.

2. **Звернення до продавця**: Першим кроком варто звернутися до продавця з письмовою претензією, в якій вказати на недоліки товару та вимагати повернення коштів або заміну товару. До претензії бажано додати копії документів, що підтверджують покупку, та фотографії дефектів товару.

3. **Вимога повернення коштів**: Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виявлення недоліків товару, ви маєте право вимагати пропорційного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків, відшкодування витрат на усунення недоліків або розірвання договору з поверненням коштів.

4. **Звернення до Держпродспоживслужби**: Якщо продавець відмовляється виконати ваші вимоги, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту прав споживачів (Держпродспоживслужби) для захисту своїх прав.

5. **Судовий захист**: Якщо всі інші методи захисту не принесли результату, ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист прав споживача. У такому випадку ви можете вимагати не лише повернення коштів, але й відшкодування моральної шкоди, якщо така була завдана.

Важливо зберігати всі документи та докази, що підтверджують ваші дії та вимоги, щоб ефективно захистити свої права.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы