Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Пошкоджений товар транспортною компанією

1
16:54, 21.08.2014
Пошкоджений товар транспортною компанією
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Доброго дня!
Мною була куплена духова шафа через інтернет і відправлена мені продавцем транспортною компанією. Під час перевезення її пошкодили (розбили скляні дверцята). Був складений акт та я написала заяву в транспортну компанію, щоб повернули вартість духовки та додала копію товарного чеку. Духовка була застрахована на всю суму. Мені сказали чекати 10 днів, поки транспортн акомпанія розгляне моє звернення. Через 10 днів мені відмовили у компенсації, сказали, що розбиті тільки дверцята, а не вся шафа і її можна відремонтувати і попросили надати документи які б підтверджували вартість ремонту (і мені відшкодують вартість ремонту). У сервісному центрі в усній формі мені сказали, що замінити скло не можуть, так як завод-виробник не випускає такі деталі, можна замінити тільки усі двері у зборі і дали мені рахунок на дану роботу. Я копії цих документів напрвила знов у транспортну компанію, знов почекала 10 робочих днів і мені знов відмовили. Пояснили, що недостатньо документів які б підтверджували вартість нанесеного мені збитку.

Чи правомірні вимоги транспортної компанії? Чи можу я вимагати відшкодувати усю вартість духовки (адже після ремонту я вже втрачу гарантію і духовка в результаті нанесеного удару може мати пошкодження не тільки видими ззовні) і як тоді діяти?
Магазин-продавець також нічим мені не допомагає, аргументуючи це тим, що вони духовку відпрвили і свої зобовязання виконали.
На руках я маю товарний чек від магазину, гарантійний талон, квитанцію про прийом вантажу у місті відправника, рахунок від сервісного центру про вартість ремонту.
Дякую!

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:27, 21.08.2014
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації важливо розуміти, які права і обов'язки зобов'язані виконати як транспортна компанія, так і інші учасники процесу відповідно до законодавства України.

1. **Відповідальність транспортної компанії**: Згідно з Цивільним кодексом України, транспортна компанія повинна відшкодувати збитки, завдані внаслідок пошкодження вантажу під час перевезення, якщо не доведе, що пошкодження сталося не з її вини (стаття 924 ЦКУ). Оскільки ваш вантаж був застрахований на повну вартість, ви маєте право вимагати компенсацію відповідно до умов страхування.

2. **Документи та докази**: Транспортна компанія має право вимагати документи, що підтверджують розмір збитків, але з вашого опису видно, що ви вже надали рахунок від сервісного центру. Важливо переконатися, що всі документи оформлені правильно та містять необхідну інформацію.

3. **Вимога про компенсацію повної вартості**: Ви можете вимагати відшкодування повної вартості духовки, якщо її ремонт неможливий або вона втрачає функціональність через пошкодження. Це може бути обґрунтовано тим, що гарантія на товар може бути втрачена, а також тим, що товар повинен відповідати умовам договору купівлі-продажу (стаття 675 ЦКУ).

4. **Дії у випадку відмови**: Якщо транспортна компанія продовжує відмовляти у виплаті компенсації, ви можете звернутися з письмовою претензією до компанії, вказавши на порушення ваших прав. Якщо це не дає результату, слід розглянути можливість подання позову до суду для захисту своїх прав. Ви маєте право вимагати відшкодування витрат, включаючи витрати на юридичну допомогу (стаття 22 ЦКУ).

5. **Відповідальність магазину**: Хоча магазин дійсно виконав свої зобов'язання щодо відправки товару, ви все ще можете спробувати отримати від них допомогу на підставі гарантійних зобов'язань. Якщо товар неможливо відновити до первісного стану, ви можете вимагати заміни товару або повернення коштів.

Рекомендується звернутися до юриста для детального аналізу вашої ситуації та підготовки відповідної претензії або позову. Це допоможе забезпечити правильний підхід і максимізувати шанси на успішне вирішення питання.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы