Мною була куплена духова шафа через інтернет і відправлена мені продавцем транспортною компанією. Під час перевезення її пошкодили (розбили скляні дверцята). Був складений акт та я написала заяву в транспортну компанію, щоб повернули вартість духовки та додала копію товарного чеку. Духовка була застрахована на всю суму. Мені сказали чекати 10 днів, поки транспортн акомпанія розгляне моє звернення. Через 10 днів мені відмовили у компенсації, сказали, що розбиті тільки дверцята, а не вся шафа і її можна відремонтувати і попросили надати документи які б підтверджували вартість ремонту (і мені відшкодують вартість ремонту). У сервісному центрі в усній формі мені сказали, що замінити скло не можуть, так як завод-виробник не випускає такі деталі, можна замінити тільки усі двері у зборі і дали мені рахунок на дану роботу. Я копії цих документів напрвила знов у транспортну компанію, знов почекала 10 робочих днів і мені знов відмовили. Пояснили, що недостатньо документів які б підтверджували вартість нанесеного мені збитку.
Чи правомірні вимоги транспортної компанії? Чи можу я вимагати відшкодувати усю вартість духовки (адже після ремонту я вже втрачу гарантію і духовка в результаті нанесеного удару може мати пошкодження не тільки видими ззовні) і як тоді діяти?
Магазин-продавець також нічим мені не допомагає, аргументуючи це тим, що вони духовку відпрвили і свої зобовязання виконали.
На руках я маю товарний чек від магазину, гарантійний талон, квитанцію про прийом вантажу у місті відправника, рахунок від сервісного центру про вартість ремонту.
Дякую!
Уважаемый специалист!
Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!
Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.
Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.
Ответьте на вопрос (ваша консультация):
Уважаемый пользователь!
Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!
Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.