Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Неправомірні дії мережі супермаркетів: порушення прав споживачів.

1
16:33, 20.09.2024
Неправомірні дії мережі супермаркетів: порушення прав споживачів.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як постійний покупець в одній з великих мереж супермаркетів, нещодавно стикнувся з проблемою, яка викликала у мене сумніви щодо дотримання законодавства у сфері захисту прав споживачів. Мені продали продукт харчування, який був зіпсований. Зрозумівши, що продукт не придатний до споживання, я намагався повернути його назад, але представники супермаркету відмовилися прийняти товар назад, посилаючись на те, що я вже розпочав його використовувати. Але, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", я маю право на повернення товару неналежної якості протягом 14 днів. Окрім того, я помітив, що на полицях супермаркету часто присутні товари, термін придатності яких вже закінчився, але їх все ще продають. Це також викликає в мене питання щодо дотримання законодавства з боку мережі супермаркетів. Тому я хотів би отримати професійну юридичну консультацію стосовно таких питань: Чи дійсно мені могли відмовити в поверненні товару неналежної якості? Які мої права і обов'язки у цьому випадку? Які юридичні кроки я можу здійснити, щоб протистояти таким порушенням? І які юридичні наслідки можуть очікувати на мережу супермаркетів за такі дії?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:03, 20.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на належну якість товару. Якщо товар виявився неналежної якості, споживач має право вимагати повернення коштів, заміни товару або зменшення його вартості. Стаття 8 цього закону передбачає, що у разі виявлення істотних недоліків у товарі, споживач має право вимагати повернення коштів або заміни товару, незалежно від того, чи він був у використанні.

Ваш випадок підпадає під ситуацію з товаром неналежної якості, оскільки продукт харчування є зіпсованим. Відмова супермаркету прийняти товар назад є порушенням ваших прав як споживача. Ви маєте право вимагати повернення коштів або заміни товару на аналогічний належної якості.

Щодо продажу товарів з простроченим терміном придатності, це є порушенням вимог Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів". Згідно з цим законом, заборонено реалізацію товарів, які не відповідають вимогам безпечності, що включає термін придатності.

Ваші дії можуть включати:

1. Письмове звернення до адміністрації супермаркету з вимогою вирішення питання та повернення коштів за неякісний товар. Збережіть копію звернення для підтвердження факту звернення.

2. Звернення до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів із скаргою на дії супермаркету. Цей орган може провести перевірку та накласти штрафи, якщо виявить порушення.

3. Подання позову до суду про захист прав споживачів. Суд може зобов'язати продавця повернути кошти та сплатити компенсацію за моральну шкоду.

Щодо юридичних наслідків для супермаркету, у разі підтвердження порушень, на мережу можуть бути накладені штрафи, відшкодування збитків споживачеві, а також обмеження на діяльність в частині реалізації товарів, що не відповідають вимогам законодавства.

Таким чином, ви маєте всі підстави для захисту своїх прав як споживача та можете вжити відповідних юридичних заходів для вирішення даної ситуації.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы