Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Повернення бракованого товару

1
11:11, 22.01.2021
Повернення бракованого товару
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Вчора замовив ноутбук в магазині, кур'єр привіз, я при ньому перевіряв, відкрив коробку, спробув включити, виявилось батарея розряджена, в той момент я, на жаль, не подумав, що краще не купувати цей ноутбук. Піднявшись в свою квартиру я підключив ноутбук до мережі, після 15хв він всеодно не заряджався, я відразу зателефонував кур'єру і повідомив про це, він сказав можливо адаптер не працює, я сказав, що в мене свій адаптер і я перевірив, проблема не в цьому. Він сказав ну почекай ще 15-20 хв. Я почекав, ситуація не змінилась, ще раз йому зателефонував, він сказав що передасть інформацію далі і мені зателефонують, також я відразу зателефонував в магазин і мене направили в сервісний центр, я сказав шо я хочу повернути бракований товар, мені відповіли, що це все в сервісном центрі. Зателефонував в сервісний центр і вони сказали приходь в понеділок 25.01.
Судячи по відгуках цього магазину і сервісного центру вони дуже часто відмовляють в поверненні коштів, забирають товар на безкінечну діагностику і після діагностики говорять, що в поломкі винуватий покупець. Хочу юридичної допомоги в цьому питанні.

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
11:26, 22.01.2021
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Відповідно до законодавства України, споживач має право на захист своїх прав у випадку придбання товару неналежної якості. Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", якщо товар неналежної якості, споживач має право вимагати:

1. **Безкоштовного усунення недоліків товару** або **відшкодування витрат на їх виправлення** (стаття 8 Закону).
2. **Заміни товару на аналогічний** належної якості (стаття 8 Закону).
3. **Зменшення купівельної ціни** (стаття 8 Закону).
4. **Розірвання договору та повернення сплаченої за товар суми** (стаття 8 Закону).

Ви маєте право звернутися до продавця з письмовою претензією, в якій детально описати ситуацію та свої вимоги. Продавець зобов'язаний розглянути вашу претензію протягом 14 днів з моменту її отримання (стаття 8 Закону).

Також, відповідно до статті 7 Закону, споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів з моменту придбання, якщо товар не був у використанні, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Щоб уникнути затягування процесу діагностики, ви можете вимагати у продавця надати вам письмовий висновок сервісного центру про причини несправності. В разі відмови чи затримки з боку продавця ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист прав споживача.

Також варто звернутися до органів державного контролю (наприклад, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів) для захисту ваших прав. Це може допомогти прискорити розгляд вашого питання та вирішення його на вашу користь.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы