Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Проблема з гарантійним обслуговуванням побутової техніки

1
02:48, 21.09.2024
Проблема з гарантійним обслуговуванням побутової техніки
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, стикнувся з випадком порушення моїх прав як споживача, коли придбав побутову техніку в одному з магазинів нашого міста. Відповідно до договору купівлі-продажу, мені було надано гарантію на техніку строком на два роки. Проте, через півроку використання пристрою він вийшов з ладу. Звернувшись до магазину з метою використання гарантійного обслуговування, мені відмовили, посилаючись на те, що виріб було зіпсовано через мою вину. При цьому, відсутні будь-які об'єктивні підстави стверджувати, що неправильне використання пристрою було причиною його поломки. Як мною, так і спеціалістами магазину не було виявлено жодних зовнішніх ознак неналежного використання, але відмова в гарантійному обслуговуванні була оформлена під виглядом негарантійного випадку. Які мої права в цій ситуації? Чи маю я право на безоплатний ремонт або відшкодування вартості товару? Які кроки мені слід зробити для вирішення цієї проблеми? Чи можу я звернутися до суду з позовом про порушення моїх прав як споживача і чи є це ефективним засобом захисту моїх прав в даній ситуації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
03:10, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте право на захист своїх прав у випадку, коли товар виявився неналежної якості. Згідно зі статтею 8 цього закону, споживач має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення. Якщо недоліки товару виявились протягом гарантійного строку, продавець зобов’язаний провести ремонт або замінити товар.

У вашому випадку, якщо магазин стверджує, що поломка сталася з вашої вини, він повинен надати докази, які підтверджують це твердження. Відповідно до статті 17 Закону "Про захист прав споживачів", якщо виникає спір щодо причин виникнення недоліків товару, продавець або виробник зобов'язані провести експертизу товару. Споживач має право бути присутнім під час проведення експертизи.

Якщо експертиза підтвердить, що недоліки товару виникли не з вашої вини, магазин повинен виконати ваші вимоги щодо гарантійного обслуговування. У разі, якщо магазин відмовляється виконувати вимоги навіть після експертизи, ви маєте право звернутися до суду.

Подання позову до суду може бути ефективним засобом захисту ваших прав. У судовому порядку ви можете вимагати:

1. Зобов'язання продавця виконати гарантійний ремонт або заміну товару.
2. Відшкодування вартості товару у разі неможливості ремонту.
3. Компенсацію моральної шкоди, якщо це передбачено.

Перед зверненням до суду рекомендується виконати наступні кроки:

1. Письмово звернутися до магазину з вимогою виконати гарантійний ремонт або заміну товару.
2. Якщо магазин відмовляється, вимагати проведення незалежної експертизи товару.
3. У разі негативного результату вимог — підготувати позовну заяву до суду.

Варто також звернутися за консультацією до юриста, щоб обрати найкращу стратегію захисту ваших прав.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы