Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з незадовільною якістю товару, придбаного в інтернет-магазині.

1
14:14, 21.09.2024
Проблема з незадовільною якістю товару, придбаного в інтернет-магазині.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, виходячи зі своєї віри у правову державу та захищеність моїх прав у сфері споживання, звертаюся до Вас, висококваліфікований юрист, з таким заплутаним, але важливим для мене питанням. Я придбав товар в одному з популярних інтернет-магазинів, зокрема ноутбук. Він був новим, з гарантією та відповідним супроводжуючим документом. Проте, після тижня використання, ноутбук почав проявляти ознаки несправності - зокрема, несправність відеокарти, що являє собою серйозну проблему. Я звернувся до інтернет-магазину з вимогою замінити товар або відшкодувати вартість, але мені відмовили, посилаючись на те, що проблема могла виникнути через мою неправильну експлуатацію. Мені цікаво, чи правомірні дії магазину в даній ситуації і які мої подальші дії? Які мої права як споживача в цій ситуації, і як я можу їх захистити?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:48, 21.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У Вашій ситуації важливо визнати, що права споживача в Україні захищаються законодавством, зокрема Законом України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, споживач має право на заміну товару або повернення коштів у разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника чи продавця, або якщо вони не були обумовлені в момент купівлі.

Перш за все, у випадку несправності товару протягом гарантійного періоду, Ви маєте право звернутися до продавця з вимогою про безоплатне усунення недоліків або заміну товару. Згідно з частиною 2 статті 8, якщо протягом 14 днів з моменту звернення недоліки не усунуті, споживач має право на заміну товару на новий або повернення сплаченої суми.

Щодо ймовірного аргументу магазину про неправильну експлуатацію, варто зазначити, що продавець повинен довести, що недолік виник з вашої вини. Відповідно до статті 17 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо продавець відмовляється усунути недоліки товару, споживач має право вимагати проведення незалежної експертизи за рахунок продавця.

Ваші подальші дії можуть включати наступні кроки:

1. Повторно зверніться до магазину з письмовою претензією, зазначивши вимогу про заміну товару або повернення коштів, посилаючись на відповідні статті закону.

2. Якщо магазин відмовляється задовольнити Вашу вимогу, Ви маєте право звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або до суду для захисту своїх прав.

Законодавство України на Вашому боці, і Ви маєте законне право вимагати від продавця дотримання умов гарантії та захисту Ваших прав споживача.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы