Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з незадоволенням якості товару і відмовою в обміні.

1
22:39, 20.09.2024
Проблема з незадоволенням якості товару і відмовою в обміні.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Ось мій випадок - кілька тижнів тому я придбав у магазині техніки новий телевізор. Виробник обіцяв високу якість зображення та звуку, але коли я привіз товар додому і встановив, виявилось, що якість зображення далека від обіцяної. Відразу ж я звернувся до магазину з вимогою обміну товару на інший або повернення грошей. Але мені відмовили, посилаючись на те, що товар був вже використаний, та на відсутність доказів того, що якість зображення не відповідає заявленій. Я хотів би дізнатися, чи маю я як покупець право на обмін товару або повернення грошей у такому випадку? Які дії мені слід вжити, щоб довести свою правоту? Чи можу я вимагати від магазину провести незалежну перевірку якості товару? Які мої права та обов'язки в даній ситуації згідно законодавства України?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
23:08, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Згідно з законодавством України, права споживачів захищаються Законом України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, споживач має право на обмін або повернення товару неналежної якості. Якщо недоліки товару не були обумовлені при його продажу, покупець має право вимагати заміни товару на аналогічний або повернення сплачених коштів.

Для захисту своїх прав, вам слід виконати такі дії:

1. **Зверніться до продавця з письмовою претензією**. У ній зазначте виявлені недоліки товару, ваше вимогу щодо заміни або повернення коштів та посилання на відповідні норми закону. Зробіть копію претензії для себе і вимагайте від продавця підпису на вашій копії як підтвердження отримання.

2. **Вимагайте проведення незалежної експертизи**. Згідно з частиною 5 статті 17 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право вимагати проведення експертизи товару для встановлення причин виникнення недоліків. Якщо експертиза підтвердить, що недоліки виникли не з вашої вини, витрати на проведення експертизи має нести продавець.

3. **Зверніться до органів захисту прав споживачів**. Якщо магазин відмовляється задовільнити ваші законні вимоги, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів із скаргою на дії продавця.

4. **Розгляньте можливість звернення до суду**. Якщо питання не буде вирішено на вашу користь, ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист прав споживача.

Ваші дії мають бути підкріплені документами, такими як чек про покупку, гарантійний талон та інші документи, що підтверджують придбання товару. Це допоможе вам у разі необхідності довести свою правоту у суді або іншій інстанції.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы