Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Недобросовісність виробника товару: відмова в усуненні вади

1
20:45, 20.09.2024
Недобросовісність виробника товару: відмова в усуненні вади
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Якщо я, як купець, придбав дорогий товар (наприклад, техніку) у великому магазині, але виявився дефект, який не був видимим на момент покупки, і продавець відмовляється усувати цю ваду, вважаючи, що я сам винен у появі цього дефекту, хоча я впевнений, що дотримувався всіх правил експлуатації, то які мої права в такій ситуації? Чи можу я вимагати повернення грошей за товар або обміну на новий? В який термін я маю звернутися до продавця з претензією? Що якщо продавець відмовиться визнавати дефект товару? Чи можу я звернутися до органів захисту прав споживачів або до суду? Чи несу я витрати за експертизу товару, якщо виявиться, що дефект виник не з моєї вини? Які в мене можливості, якщо я проживаю в малому місті, де немає представництва виробника або сервісного центру?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
21:15, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У разі виявлення дефекту в товарі, який був придбаний у магазині, ви маєте певні права відповідно до законодавства України про захист прав споживачів. Згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право вимагати безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх виправлення, заміни товару на аналогічний, пропорційного зменшення купівельної ціни або розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.

Звернутися до продавця з претензією слід якомога швидше після виявлення дефекту. Законодавством не передбачено конкретного терміну, протягом якого необхідно звертатися до продавця, але це слід зробити в межах гарантійного терміну, якщо такий встановлено.

Якщо продавець відмовляється визнавати дефект товару, ви можете вимагати проведення експертизи. Відповідно до статті 17 зазначеного закону, якщо виявиться, що дефект виник не з вашої вини, витрати на експертизу зобов'язаний нести продавець (виробник).

У разі відмови продавця визнати дефект, рекомендується звернутися до органів захисту прав споживачів. Ви також маєте право подати позов до суду для захисту своїх прав. Суд може зобов’язати продавця виконати ваші вимоги, якщо вони обґрунтовані.

Якщо ви проживаєте в малому місті, де немає представництва виробника або сервісного центру, це не обмежує ваші права. Виробник або імпортер зобов'язані забезпечити можливість виконання гарантійних зобов'язань на всій території України.

У разі будь-яких проблем з реалізацією ваших прав ви також можете звернутися до місцевих органів влади, які займаються питаннями захисту прав споживачів, або до адвоката для отримання юридичної консультації.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы