Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з витратами на ремонт автомобіля через погану якість палива

1
13:05, 22.09.2024
Проблема з витратами на ремонт автомобіля через погану якість палива
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як споживач, нещодавно зіткнувся з серйозною проблемою, яка пов'язана з правами потребителів. Зокрема, це стосується якості палива, яке я придбав на одній з автозаправних станцій, і я вважаю, що воно стало причиною серйозного пошкодження мого автомобіля. Я звернувся до сервісного центру, де вони після діагностики висловили припущення, що причиною виходу з ладу двигуна стало використання поганої якості палива. Вартість ремонту є досить високою, і я вважаю, що відповідальність за це повинна покластися на заправну станцію, де я придбав це паливо. Тепер я стою перед величезним юридичним питанням: чи можу я засудити заправну станцію за погану якість палива, яке, на мою думку, призвело до пошкодження мого автомобіля? Які юридичні кроки я повинен зробити щодо цього питання? Які докази я повинен надати суду, щоб довести, що причиною пошкодження є саме погана якість палива, а не інші фактори? І які права я маю як споживач в такій ситуації, згідно з українським законодавством про захист прав споживачів?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
13:48, 22.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Ваша ситуація підпадає під регулювання Закону України "Про захист прав споживачів", який надає низку прав споживачам у випадку, якщо товар або послуга є неналежної якості.

Перш за все, відповідно до статті 4 цього Закону, споживач має право на належну якість товарів та послуг. Якщо якість палива не відповідає вимогам нормативних документів або умовам договору, ви маєте право вимагати відшкодування збитків (стаття 8).

Для захисту ваших прав рекомендується здійснити такі кроки:

1. **Звернення до продавця (АЗС)**: Направте письмову претензію на адресу автозаправної станції з вимогою відшкодування збитків. У претензії зазначте обставини справи, дані про паливо, збережені чеки та інші підтверджуючі документи.

2. **Збір доказів**: Для підтвердження вашої претензії необхідно надати докази, такі як:
- Чек або інший документ, що підтверджує покупку палива на конкретній АЗС.
- Висновок сервісного центру про причину поломки.
- Експертний висновок про якість палива (можливо, доведеться замовити незалежну експертизу).

3. **Експертиза**: Зверніться до незалежної експертної установи для проведення аналізу залишків палива в баку автомобіля або збереженого зразка. Це допоможе підтвердити низьку якість палива.

4. **Звернення до суду**: Якщо АЗС відмовляється відшкодувати збитки добровільно, ви маєте право подати позов до суду. У позові слід навести всі зібрані докази, включаючи висновки експертів.

5. **Інформування контролюючих органів**: Ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів із скаргою на якість палива.

Відповідно до статті 22 цього ж Закону, якщо ваші права порушено, ви маєте право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди, завданої через неякісний товар. Рекомендується звернутись до юриста для отримання додаткової консультації та підтримки у складанні позову та зборі доказів.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы