Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблеми з онлайн-покупкою

1
17:29, 20.09.2024
Проблеми з онлайн-покупкою
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Недавно я зробив покупку через інтернет-магазин, що базується на території України. Я придбав в даному магазині товар, який, на мою думку, був необґрунтовано завищеним у ціні, але мені дуже потрібен був саме цей товар, тому я вирішив його купити. Після отримання товару я зрозумів, що явно переплатив, оскільки якість товару виявилася набагато нижчою, ніж було заявлено на сайті. Проте, коли я спробував повернути товар і вимагати повернення грошей, мені відмовили, мотивуючи це тим, що товар був вже використаний, а також умовами повернення, вказаними на сайті магазину. Я вивчив ці умови і зрозумів, що вони суперечать Закону України "Про захист прав споживачів". Мене цікавить, чи маю я право на захист своїх прав як споживача в даному випадку, які шляхи вирішення цього конфлікту існують в межах законодавства України, та які дії рекомендується вжити в моїй ситуації для отримання правової справедливості? Які юридичні наслідки можуть настати для інтернет-магазину, який порушує права споживачів, і які мої дії можуть сприяти їх настанню?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
18:14, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації захист прав споживачів регулюється Законом України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього Закону, споживач має право на обмін або повернення товару неналежної якості протягом гарантійного строку. Якщо товар не відповідає заявленим характеристикам, ви маєте право вимагати повернення сплачених коштів, зменшення купівельної ціни, безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх виправлення.

Умови повернення товару, які суперечать законодавству, не можуть обмежувати ваші права. Надмірні вимоги продавця, такі як відмова від повернення товару після його використання, якщо він виявився неналежної якості, можуть вважатися неправомірними.

У разі відмови продавця добровільно вирішити питання, ви можете звернутися до таких інстанцій:

1. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Ви можете подати скаргу на дії продавця, і ця служба має право провести перевірку та зобов'язати продавця виконати ваші вимоги (ст. 26 Закону).

2. Суд. Ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист своїх прав. Суд може винести рішення про повернення коштів або інші заходи, які забезпечать захист ваших прав.

Щодо юридичних наслідків для інтернет-магазину, продавець, який порушує права споживачів, може бути притягнутий до адміністративної відповідальності та зобов'язаний відшкодувати збитки. Крім того, систематичні порушення можуть вплинути на репутацію магазину та призвести до втрати клієнтів.

Рекомендується задокументувати всі ваші звернення до продавця, зберігати чеки та інші докази покупки, а також звертатися за консультацією до юриста для підготовки позовних документів у разі звернення до суду.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы