Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблеми з виробником електроніки

1
13:00, 18.09.2024
Проблеми з виробником електроніки
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Купив собі новий ноутбук від відомого виробника, але не пройшло й два тижні, як він почав виявляти деякі неполадки в роботі. Я звернувся до сервісного центру, але вони відмовилися у безкоштовному ремонті, посилаючись на те, що проблеми виникли через мою вину. Однак я впевнений, ? це не так, адже я завжди був дуже обережний з ноутбуком. До того ж, я звернув увагу, що гарантійний талон, який було надано при покупці, містить деякі неточності та суперечливості. Наприклад, там не зазначено конкретний термін гарантії, а також не зрозуміло, які саме випадки включають у себе гарантійні обов'язки виробника. Тому я хотів би звернутися до юриста з питанням: які мої права як споживача в цій ситуації? Чи можу я вимагати безкоштовного ремонту або заміни ноутбука, якщо вважаю, що проблеми виникли не з моєї вини, а через виробничий брак? Які дії я повинен здійснити, щоб захистити свої права? І які можливі наслідки для виробника, якщо виявиться, що він надав недостовірну або неповну інформацію в гарантійному талоні?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
13:51, 18.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Ваша ситуація підпадає під норми Закону України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законом, ви маєте право на гарантійне обслуговування товару, якщо виявлені недоліки виникли не з вашої вини, а є наслідком виробничого браку.

По-перше, відповідно до статті 8 Закону "Про захист прав споживачів", у випадку виявлення недоліків товару протягом гарантійного терміну, споживач має право вимагати безкоштовного усунення недоліків, заміни товару, зменшення його купівельної ціни або відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Гарантійний термін починає діяти з моменту придбання товару, тому якщо ваш ноутбук все ще знаходиться в межах гарантійного періоду, ви можете вимагати безкоштовного ремонту або заміни.

По-друге, згідно зі статтею 8 Закону, якщо у гарантійному талоні відсутній конкретний термін гарантії або зазначена інформація суперечлива, ви маєте право вимагати усунення цих недоліків. Виробник або продавець зобов'язані надати точну інформацію про гарантійні умови.

Щоб захистити свої права, рекомендую вам виконати наступні дії:

1. Направити письмову претензію до продавця або виробника, зазначивши виявлені недоліки та вимоги щодо їх усунення. До претензії додайте копії документів, що підтверджують покупку, та гарантійного талону.

2. У разі відмови у задоволенні ваших вимог, ви маєте право звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту прав споживачів з відповідною скаргою.

3. Якщо ситуація не буде вирішена, ви можете звернутися до суду для захисту своїх прав.

Щодо можливих наслідків для виробника, якщо виявиться, що він надав недостовірну або неповну інформацію у гарантійному талоні, то відповідно до статті 15 Закону "Про захист прав споживачів", це може бути підставою для притягнення до відповідальності, включаючи штрафи та відшкодування збитків, завданих споживачеві.

Отже, ваші права як споживача захищені законом, і ви маєте всі підстави вимагати належного виконання гарантійних зобов'язань.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы