Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Застереження в гарантійному обслуговуванні побутової техніки

1
18:04, 20.09.2024
Застереження в гарантійному обслуговуванні побутової техніки
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Мене турбує складна ситуація, пов'язана з покупкою та гарантійним обслуговуванням дороговартісної побутової техніки. Декілька місяців тому я придбав в одному з великих магазинів у нашому місті холодильник відомого бренду. При покупці мені гарантували дворічний гарантійний термін. Однак через півроку пристрій почав виявляти ознаки несправності: нерегулярно працював мотор, були проблеми з заморожуванням. Я вирішив скористатися гарантійним сервісом, але отримав відмову з мотивації, що моя проблема не підпадає під гарантійне обслуговування, оскільки вона, за їхніми словами, виникла внаслідок неправильного користування пристроєм. Мені здається, що це несправедливо, оскільки я завжди дотримувався всіх рекомендацій щодо експлуатації, вказаних в інструкції. Чи маю я право боротися за свої права як споживача в даному випадку? Чи можуть вони відмовити мені в гарантійному обслуговуванні на підставі своїх припущень про моє неналежне користування побутовою технікою? Які юридичні кроки я можу зробити для вирішення цієї проблеми? Які закони України захищають мої права в якості споживача і можуть допомогти мені в цій ситуації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
18:50, 20.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У вашій ситуації є кілька аспектів, які варто розглянути з юридичної точки зору. Перш за все, ваші права як споживача захищаються Законом України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, ви маєте право на гарантійне обслуговування товару протягом встановленого гарантійного терміну. Якщо товар виявився неякісним або несправним протягом цього терміну, ви маєте право вимагати його ремонту або заміни.

У випадку, якщо продавець або сервісний центр стверджує, що несправність виникла внаслідок неправильної експлуатації, вони зобов'язані довести це. Згідно зі статтею 17 Закону "Про захист прав споживачів", обов'язок доведення того, що дефекти товару виникли внаслідок неналежного користування, покладається на продавця або виробника.

Для захисту своїх прав, ви можете здійснити наступні кроки:

1. **Письмова претензія**: Направте письмову претензію продавцю або сервісному центру, в якій детально опишіть проблему та ваші вимоги щодо ремонту або заміни товару. Зазначте, що ви дотримувалися всіх інструкцій з експлуатації.

2. **Експертиза**: Ви маєте право вимагати проведення незалежної експертизи для визначення причини несправності. Якщо експертиза підтвердить, що дефект виник не з вашої вини, витрати на її проведення має покрити продавець або виробник.

3. **Звернення до суду або органів захисту прав споживачів**: Якщо питання не буде вирішено в добровільному порядку, ви можете звернутися до суду або до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів для захисту своїх прав.

4. **Збір доказів**: Зберігайте всі документи, що підтверджують покупку, гарантійний талон, переписку з продавцем та інші матеріали, які можуть стати в нагоді під час вирішення спору.

Законодавство України забезпечує вам всі необхідні інструменти для захисту ваших прав як споживача, і важливо використовувати їх для досягнення справедливого рішення.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы