Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Доброго дня, допоможіть в оформленні претензії - перевірте правильність написання

1
03:02, 18.06.2017
Доброго дня, допоможіть в оформленні претензії - перевірте правильність написання
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Доброго дня, допоможіть в оформленні претензії - перевірте правильність написання, дякую.


Власнику интернет - магазину "_________", ФОП «_____________»
Податкова адреса: ________________________
ПІБ заявника: ___________________________
Адреса, контактний телефон: ____________________________


ПРЕТЕНЗІЯ


1 червня 2017 року я придбав у Вашому інтернет - магазині "________________", фізичний адрес якого, розташований за адресою: ________________________________, материнську плату _______________________,
(Серійний номер: __________________________), вартістю ___________ грн, що підтверджується товарним чеком № 24 від 1.06.2017 та гарантійним талоном на 12 місяців.
Згідно ст. 6 Закону України “Про захист прав споживачів” передбачає, що продавець зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію
про цю продукцію; зобов'язаний надати документи, які підтверджують належну якість продукції. Однак продукція виявилась не якісною, при включенні на материнській платі були виявлені
недоліки. А саме: не вдалося завантажити BIOS. У зв'язку з чим я звернувся до місцевого авторизованого сервісного центру Asus м. Київ, так як в гарантійному
талоні було указано слідуюче, цитую:" Если гарантийный срок на ваш товар ещё не истек, обратитесь в сервисный центр обслуживающий данную технику", але мені було відмовлено
в ремонті, так як даний товар не є сертифікований. Потім я звернувся в онлайн підтримку на офіційному сайті "Asus" з метою вияснити походження продукції, на
що отримав відповідь, що дана материнська плата не призначена для використання на території України.
Відповідно до ст. 49 ГКУ, "За збитки, які у тому числі виниклі через відсутність сертифікатів відповідності проданої продукції, СГД несуть матеріальну відповідальність.
Таку ж відповідальність несуть і продавці, які продають товари з підробленими сертифікатами. Відсутність обов'язкового сертифіката на товар означає невиконання продавцем
обов'язків перед покупцем надати йому повну і достовірну інформацію про товар. Тож покупець може як відмовитися від такої купівлі, так і зажадати заміни товару, або повернути товар
з поверненням сплачених за нього грошей." Тому я, 12.06.2017 року, в телефонному режимі звернувся в інтеренет-магазин "______________________", з проханням повернути гроші або замінити мені на
на робочу сертифіковану материнську плату, але менеджер мені відмовив у поверненні грошей, не зважаючи на ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" мотивуючи це тим, що товар потрібно спочатку відправити
на діагностику в їхній сервісний центр, я звісно запропонував зробити діагностику в авторизованому сірвісному центрі "Asus", на що мені було відмовлено!


На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 6, 8, Закону РФ "Про захист прав споживачів" та ст. 49 ГКУ, в зв'язку з моєю відмовою від виконання договору купівлі-продажу, вимагаю:

1. Повернути мені кошти в розмірі 3610 гривень, або замінити на робочу, сертифіковану материнську плату.

Пропоную вирішити питання в досудовому порядку.

Попереджаю, що в разі незадоволення моєї законної вимоги, я буду змушений звернутися до суду з позовною заявою про повернення коштів, в якій буду просити не тільки повернення коштів,
але і відшкодування моральної шкоди (ст. 23). Крім того, суд стягне з фірми штраф в розмірі п'ятдесяти відсотків від суми, присудженої судом на мою користь (ст. 23).

Додаток:
1. Копія гарантійного талона
2. Копія товарного чека фірми

Дата: 17.06. 2017 р

підпис:

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
03:34, 18.06.2017
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Оформлення претензії має важливе значення для захисту прав споживача. Ось кілька зауважень та рекомендацій щодо вашого тексту:

1. **Зазначення законодавства**: Ви посилаєтеся на ст. 6 і ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів". Це правильно, але в тексті є згадка про "Закону РФ", що є помилкою. Слід виправити на "Закону України".

2. **Використання ГКУ**: Згадка про ст. 49 Господарського кодексу України може бути не зовсім доречною, оскільки цей кодекс регулює господарські відносини, в той час як ваш випадок підпадає під сферу захисту прав споживачів. Було б краще посилатися на Закон України "Про захист прав споживачів".

3. **Перевірка правильності посилань**: Переконайтеся, що всі посилання на законодавчі акти актуальні та відповідають вашому випадку. Наприклад, ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" надає споживачеві право вимагати заміни товару неналежної якості або повернення коштів.

4. **Чіткість і структурованість**: Уважно перевірте текст на наявність пунктуаційних та граматичних помилок. Використовуйте чіткі формулювання для кожного пункту претензії.

5. **Додаткові документи**: Вкажіть, що додаєте до претензії копії документів для підтвердження фактів (гарантійного талона, товарного чека). Це підвищує ваші шанси на успішне вирішення питання.

6. **Наслідки невиконання вимог**: Добре, що ви вказали про можливе звернення до суду. Переконайтеся, що це формулювання є чітким і зрозумілим.

7. **Дата та підпис**: Переконайтеся, що вказані дата та підпис вірні і відповідають реальному стану.

Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", споживач має право на якісний товар і може вимагати повернення коштів або заміни товару у разі виявлення недоліків. У разі ігнорування ваших законних вимог, ви маєте право звернутися до суду для захисту своїх прав.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы