Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Конфлікт інтересів при онлайн-покупках

1
17:57, 20.09.2024
Конфлікт інтересів при онлайн-покупках
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, використовуючи свої права потребителя, здійснив покупку товару через інтернет-магазин, що базується в Україні. При цьому, я використовував міжнародну платіжну систему для здійснення оплати товару. Проте, після отримання товару, я виявив, що він має значні відхилення від опису, наданого продавцем в інтернет-магазині: якість товару значно гірша, ніж було зазначено, а також він має фізичні пошкодження. Продавець відмовляється повернути кошти, мотивуючи це тим, що повернення коштів неможливе через особливості міжнародної платіжної системи, яку я використовував. Водночас, оператор платіжної системи заявляє, що їхні правила не обмежують можливість повернення коштів. Які мої права в даній ситуації, які законодавчі норми регулюють відносини між покупцем і продавцем в інтернеті в Україні, і як я можу захистити свої права потребителя в даній ситуації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
18:38, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У ситуації, що склалася, як споживач ви маєте певні права, які захищені законодавством України. Основним актом, який регулює права споживачів, є Закон України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законом, споживач має право на отримання товару належної якості, що відповідає опису, наданому продавцем.

Стаття 8 зазначеного закону надає споживачеві право на обмін товару неналежної якості або на повернення коштів, якщо товар не відповідає умовам договору. Продавець зобов’язаний прийняти товар неналежної якості та повернути сплачену суму, якщо товар має істотні недоліки (статті 8 та 9 Закону України "Про захист прав споживачів").

Ваша ситуація також підпадає під регулювання Цивільного кодексу України, зокрема статті 707, яка надає покупцеві право відмовитися від договору купівлі-продажу та вимагати повернення коштів, якщо товар не відповідає умовам договору.

Щодо міжнародної платіжної системи, ви маєте знати, що правила платіжних систем зазвичай не обмежують можливість повернення коштів. Відповідно, аргумент продавця про неможливість повернення коштів через платіжну систему є необґрунтованим. Важливо зберегти всі документи та переписку, що підтверджують ваші дії та відповіді отримані від продавця та платіжної системи.

Для захисту своїх прав ви можете:

1. Направити продавцю письмову вимогу про повернення коштів, вказавши на порушення умов договору та законодавства.
2. У разі відмови, звернутися до територіального управління захисту прав споживачів або до суду з позовом про захист прав споживача.
3. Розглянути можливість подачі скарги до Національного банку України, якщо вважаєте, що платіжна система порушує ваші права.

Звернення до суду може включати вимогу про відшкодування моральної шкоди, якщо ви зазнали таких незручностей.

Таким чином, законодавство України надає вам право на повернення коштів за товар неналежної якості, і ви маєте всі підстави вимагати захисту своїх прав у відповідних органах.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы