Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Недоліки товару при онлайн-покупці

1
17:03, 21.09.2024
Недоліки товару при онлайн-покупці
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, вирішив скористатися послугами онлайн-торгівлі та придбав товар в одному з вітчизняних інтернет-магазинів. Проте, коли товар був доставлений, я виявив деякі недоліки, які, на мою думку, говорять про неякісне виконання своїх обов'язків продавцем. Зокрема, товар був пошкоджений, а також не відповідав опису на сайті магазину. Я звернувся до продавця з вимогою про виправлення ситуації, але відповідь була не задовільною. Таким чином, я стикаюсь із складним питанням, яке пов'язане з захистом моїх прав як споживача. Які мої права в такій ситуації згідно з чинним законодавством України? Які кроки я маю здійснити, щоб відстояти свої права та вимагати відшкодування від продавця? Що робити, якщо продавець відмовляється задовольнити моє скаргу або не реагує на мої вимоги? Які юридичні механізми захисту моїх прав є в мене в розпорядженні та яким чином я можу їх використати? Чи є законодавчо встановлені строки, протягом яких я можу пред'являти свої вимоги? Чи можу я вимагати відшкодування не тільки вартості товару, але й моральної шкоди, яка була завдана мені в результаті такої ситуації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:41, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Відповідно до законодавства України, ваші права як споживача захищені Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законом, ви маєте право на отримання товару належної якості, що відповідає опису, зазначеному в договорі купівлі-продажу (стаття 6).

У випадку виявлення недоліків у товарі, ви маєте право вимагати від продавця безоплатного усунення недоліків товару, пропорційного зменшення купівельної ціни або відшкодування витрат на усунення недоліків товару (стаття 8). Також, якщо товар не відповідає умовам договору, ви маєте право на обмін товару або повернення коштів.

Якщо продавець відмовляється задовольнити ваші вимоги або не реагує на них, ви можете скористатися наступними механізмами:

1. Направте письмову претензію на адресу продавця з детальним описом ситуації і вашими вимогами. Претензія має бути надіслана рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

2. У разі відсутності реакції протягом визначеного строку або незадовільної відповіді, ви можете звернутися до суду. Відповідно до статті 22 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач звільняється від сплати судового збору за позовами, пов’язаними з порушенням його прав.

3. Зверніться до Держпродспоживслужби України для отримання допомоги у вирішенні спору.

Щодо строків, ви маєте право пред'явити вимоги протягом гарантійного терміну або, якщо він не встановлений, протягом двох років з моменту отримання товару (стаття 8 Закону України "Про захист прав споживачів").

Ви також можете вимагати відшкодування моральної шкоди, якщо така була завдана внаслідок порушення ваших прав як споживача. Це право закріплене у статті 23 Цивільного кодексу України.

Таким чином, ви маєте чітко визначене право на захист своїх споживчих інтересів і можете скористатися вказаними механізмами для їх реалізації.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы