Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Втрачені права покупця при онлайн-покупках

1
16:58, 20.09.2024
Втрачені права покупця при онлайн-покупках
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Ситуація така: я, як покупець, замовив декілька товарів через інтернет-магазин, розташований на території України. Після отримання замовлення виявилося, що один з товарів має серйозні дефекти, а інший не відповідає опису, представленому на сайті продавця. Я негайно повідомив продавця про ці проблеми і вимагав повернення грошей. Продавець відмовився визнати свою вину і заявив, що не несе відповідальності за недоліки товарів, що були відправлені. Він також відмовився повернути гроші, стверджуючи, що я мав достатньо часу для перевірки товару перед його придбанням. Я хотів би дізнатися, які мої права як покупця в такій ситуації? Чи дійсно продавець може відмовитися від відповідальності за продаж бракованого товару? Чи є в Україні закони, що захищають права покупців у випадках онлайн-покупок? І яким чином я можу зробити вимогу про повернення грошей, якщо продавець відмовляється визнати свою вину?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:58, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У випадку, коли покупець стикається з проблемами якості товарів, придбаних в інтернет-магазині, він має певні права, захищені законодавством України.

По-перше, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" (стаття 8), споживач має право на обмін товару неналежної якості або повернення грошових коштів за такий товар. Якщо товар має істотні дефекти, які не можуть бути усунені, або ж не відповідає опису на сайті, споживач має право вимагати повернення коштів.

По-друге, згідно з частиною 1 статті 7 Закону України "Про електронну комерцію", продавець зобов'язаний надати покупцю повну та достовірну інформацію про товар, що продається, а також забезпечити відповідність товару цій інформації.

Якщо продавець відмовляється визнавати свою відповідальність, ви можете скористатися наступними кроками:

1. **Письмова претензія**: Направте продавцю письмову претензію, в якій детально опишіть ситуацію, додайте фото або інші докази дефектів товару, та вимагайте повернення коштів. Зазначте, що якщо вимога не буде задоволена, ви будете звертатися до суду або органів захисту прав споживачів.

2. **Звернення до органів захисту прав споживачів**: Якщо продавець не реагує на вашу претензію, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Вони можуть провести перевірку та вжити заходів щодо порушника.

3. **Судовий позов**: У разі невирішення питання мирним шляхом, ви маєте право подати позов до суду. Згідно з Цивільним процесуальним кодексом України, ви можете вимагати судового захисту своїх прав як споживача.

Ваші права як покупця в цій ситуації захищені законом, і продавець не має права відмовляти вам у поверненні коштів за неякісний товар. Використовуйте наявні механізми захисту, щоб відстояти свої інтереси.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы