Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Недоліки товару, придбаного в інтернет-магазині

1
13:52, 22.09.2024
Недоліки товару, придбаного в інтернет-магазині
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, громадянин України, в розпачі з проблемою, яку я зіткнувся при купівлі товару через інтернет-магазин. Дві неділі тому я придбав новий телевізор за досить велику суму, вірячи, що це інвестиція в якісний продукт. Однак, при отриманні товару, я виявив, що він має декілька вад: на екрані є невеликі подряпини, а інфрачервоний приймач пульта дистанційного управління не працює належним чином. Відразу ж після виявлення цих дефектів, я звернувся до служби підтримки інтернет-магазину з вимогою про повернення грошей або заміну товару на новий без дефектів. Однак, вони відмовили мені, посилаючись на те, що такі недоліки не є серйозними і не впливають на функціональність продукту. Вони також заявили, що у них немає політики повернення або обміну товарів, куплених через їх сайт. Як звичайний споживач, я не володію достатніми знаннями у галузі права, щоб переконатися, що мої права як споживача не були порушені. Тому я звертаюся до Вас з наступним питанням: які мої права в цій ситуації згідно з чинним законодавством України? Чи можу я вимагати повернення грошей або заміни товару, незважаючи на політику магазину? І які кроки мені слід зробити, щоб захистити свої права?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:45, 22.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Згідно з законодавством України, ви маєте право на захист своїх прав як споживач у випадку придбання товару неналежної якості. Ваша ситуація регулюється Законом України "Про захист прав споживачів". Зокрема, стаття 8 цього закону надає споживачеві право вимагати заміну товару на якісний або повернення сплаченої суми у разі виявлення істотних недоліків товару.

Згідно з частиною 1 статті 8, споживач має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх усунення, якщо вони не є суттєвими. Однак, якщо недоліки істотні, ви можете вимагати заміну товару або повернення коштів.

Важливо відзначити, що згідно з частиною 5 статті 8, якщо продавець (інтернет-магазин) відмовляється виконати ваші законні вимоги, ви маєте право звернутися до суду або до уповноважених органів, наприклад, до Управління захисту прав споживачів.

Рекомендується зробити наступні кроки:

1. Подайте письмову претензію до інтернет-магазину з вимогою про заміну товару або повернення грошей, посилаючись на відповідні статті Закону України "Про захист прав споживачів".

2. Збережіть усі документи, що підтверджують покупку, а також переписку з магазином.

3. Якщо інтернет-магазин відмовляється задовольнити ваші вимоги, зверніться до Управління захисту прав споживачів або безпосередньо до суду для захисту своїх прав.

Таким чином, навіть якщо політика магазину не передбачає повернення або обміну товару, законодавство України захищає ваші права як споживача, і ви можете вимагати належного вирішення ситуації.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы