Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Недоліки товару після покупки через Інтернет

1
16:10, 20.09.2024
Недоліки товару після покупки через Інтернет
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я нещодавно придбав товар через Інтернет-магазин, який знаходиться на території України. Він був доставлений у запечатаній упаковці, та при першому використанні виявилося, що він має дефект. Я невдовзі звернувся до продавця із проханням повернути або замінити товар, але мені відмовили, посилаючись на те, що я мав перевірити товар при отриманні. Але я не міг його перевірити, бо він був герметично запечатаний. Чи можу я розраховувати на захист своїх прав як споживача в цьому випадку? Чи вірно продавець стверджує, що я мав перевірити товар при отриманні, незважаючи на те, що він був запечатаний? Які мої наступні кроки, якщо продавець відмовляється займатися вирішенням цього питання?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:03, 20.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Ваша ситуація регулюється Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно зі статтею 8 цього закону, якщо товар має недоліки, споживач має право на його заміну, усунення недоліків або повернення коштів. Ваш випадок підпадає під дію цієї статті, оскільки товар виявився дефектним після розпакування.

Відмова продавця обґрунтована тим, що ви мали перевірити товар при отриманні, не є правомірною, якщо товар був герметично запечатаний і перевірка не була можливою без порушення упаковки. У випадках, коли товар не може бути перевірений без розпакування, споживач має право перевірити його якість протягом гарантійного строку або строку придатності.

Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право пред'явити вимогу щодо заміни товару або повернення коштів протягом 14 днів з дня придбання, якщо інше не передбачено договором або законами.

Ваші наступні кроки можуть включати:

1. Повторне звернення до продавця з письмовою претензією, в якій вказати на порушення ваших прав згідно з вищезазначеним законодавством. Додайте копії документів, які підтверджують покупку та наявність дефекту.

2. Якщо продавець відмовляється виконати вашу вимогу, ви можете звернутися до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з відповідною скаргою.

3. У разі необхідності, розгляньте можливість подання позову до суду для захисту своїх прав.

Важливо зберігати всі документи, які підтверджують факт покупки та звернення до продавця, оскільки вони можуть бути використані як докази у розгляді справи.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы