Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Недоліки в електроніці після покупки: чиї права порушено?

1
17:44, 20.09.2024
Недоліки в електроніці після покупки: чиї права порушено?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як споживач, недавно придбав в одному з великих магазинів електроніки в Україні дорогий телевізор відомої марки. Проте, через короткий час використання, виявилися серйозні технічні недоліки, які принципово впливають на його функціональність. Звертаючись за допомогою до сервісного центру виробника, мені було відмовлено в безкоштовному ремонті, мотивуючи тим, що вади виникли внаслідок мого неналежного використання. Натомість, продавець, у свою чергу, відмовляється приймати товар назад, посилаючись на відсутність інформації про дефекти при продажу. Які мої права в цій ситуації в контексті Закону України "Про захист прав споживачів", і яким чином я можу їх застосувати для захисту своїх інтересів? Чи можу я вимагати відшкодування від виробника за недобросовісність або від продавця за порушення моїх прав як споживача? Які юридичні кроки мені слід зробити в цій ситуації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
18:30, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Ваша ситуація підпадає під регулювання Закону України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, споживач має право на належну якість продукції та гарантійне обслуговування. Якщо товар має недоліки, споживач має право вимагати безоплатного усунення недоліків, заміни на товар належної якості, або повернення сплаченої за товар суми.

Згідно з частиною 2 статті 8, якщо недоліки товару виявлені протягом гарантійного строку, продавець або виробник зобов'язані безкоштовно усунути їх. При цьому, якщо продавець або виробник відмовляються визнавати свою відповідальність, ви маєте право вимагати проведення експертизи за їх рахунок. У разі підтвердження виникнення дефекту не з вашої вини, ви маєте право на безкоштовний ремонт або інші вищезазначені вимоги.

Щодо ваших прав на відшкодування, відповідно до статті 16, ви маєте право вимагати відшкодування збитків, завданих недоброякісним товаром, що включає і моральну шкоду.

Ваші дії можуть включати наступні кроки:

1. Подайте письмову претензію до продавця з вимогою усунення недоліків, заміни товару або повернення коштів. Претензія повинна супроводжуватися копіями документів, що підтверджують покупку (чек, гарантійний талон).

2. Якщо продавець відмовляється задовольнити ваші вимоги, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів з відповідною скаргою.

3. У разі невирішення питання на цьому етапі, ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист ваших прав як споживача, додавши всі необхідні докази, такі як результати експертизи, документи про покупку та переписку з продавцем чи виробником.

Ці кроки можуть допомогти вам у відстоюванні своїх прав і отриманні належної компенсації за недоброякісний товар.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы