Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблеми з поверненням товару неналежної якості

1
12:23, 22.09.2024
Проблеми з поверненням товару неналежної якості
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Мені потрібна консультація з питання повернення товару неналежної якості. Отже, я півроку тому придбав в одному з інтернет-магазинів ноутбук. Через місяць використання на ноутбуці з'явилися проблеми з зарядкою, я відправив його на гарантійне обслуговування. Після трьох тижнів мені повернули ноутбук із заявою, що проблему усунено. Проте через два місяці проблема знову виникла. Я знову надіслав ноутбук на гарантійне обслуговування, але цього разу мені повідомили, що проблема виникла через мою неправильну експлуатацію, і вони відмовилися відремонтувати ноутбук за гарантією. Якщо врахувати, що я дотримувався всіх інструкцій з експлуатації, то я не згодний з їхнім висновком. Я хотів би повернути товар і отримати свої гроші назад, але вони відмовляються це зробити, посилаючись на гарантійні умови. Яка є процедура розірвання договору купівлі-продажу товару неналежної якості? Чи можу я домогтися повернення грошей за товар, якщо продавець відмовляється це зробити, посилаючись на гарантійні умови? Які мої права як покупця і які обов'язки продавця в цій ситуації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
13:22, 22.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Відповідно до законодавства України, права споживача у випадку придбання товару неналежної якості регулюються Законом України "Про захист прав споживачів". У вашій ситуації, якщо товар має недоліки, які виникли не з вашої вини, ви маєте право вимагати розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплаченої суми.

Згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право на:

1. Пропорційне зменшення купівельної ціни;
2. Безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк;
3. Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Якщо недоліки є істотними або їх усунення неможливе, споживач має право вимагати:

1. Розірвання договору та повернення сплаченої суми;
2. Заміну товару на аналогічний товар належної якості.

Для відстоювання своїх прав рекомендується звернутися до продавця з письмовою претензією, в якій детально викласти суть проблеми, додати копії документів, що підтверджують факт покупки та гарантійного обслуговування, а також вимоги щодо розірвання договору та повернення коштів.

Якщо продавець відмовляється виконати ваші вимоги, ви маєте право звернутися до суду. В даному випадку важливо мати докази, що підтверджують вашу правоту, зокрема висновки незалежної експертизи, якщо така проводилась.

Крім того, ви можете звернутися до Держпродспоживслужби для захисту своїх прав як споживача. Вони можуть провести перевірку та надати рекомендації продавцю.

Отже, в даній ситуації, якщо ваші вимоги обґрунтовані, ви маєте законні підстави вимагати повернення грошей за товар неналежної якості.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы