Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Купівля автомобіля з прихованими дефектами

1
13:16, 20.09.2024
Купівля автомобіля з прихованими дефектами
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Мені потрібна ваша допомога в особливо складному питанні. Придбавши автомобіль у автосалоні, я виявив ряд серйозних дефектів, які, як я вважаю, були приховані від мене на момент покупки. Справа в тому, що продавець усно запевнив мене про відмінний стан автомобіля, але після купівлі, на першому ж технічному обслуговуванні, виявилось, що двигун потребує дорогого ремонту. Крім того, були виявлені інші несправності, які з'явилися не внаслідок експлуатації, а були на автомобілі ще до мого придбання. Я звернувся до продавця з вимогою відшкодувати витрати на ремонт, але він відмовився, посилаючись на те, що я підписав договір купівлі-продажу "як є". За його словами, це означає, що я купив автомобіль з усіма його недоліками. Які мої права як споживача в цій ситуації? Чи варто мені вести боротьбу за відшкодування? Чи можу я розірвати угоду про купівлю, якщо виявлено, що продавець приховував від мене істинний стан автомобіля? І які кроки мені варто зробити для захисту своїх прав?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:07, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У Вашій ситуації є кілька важливих аспектів, які варто розглянути з точки зору українського законодавства.

По-перше, ваші права як споживача захищаються Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законом, продавець зобов’язаний надати споживачу достовірну інформацію про товар. Якщо виявлено, що продавець приховав дефекти товару, ви маєте право вимагати відшкодування збитків або розірвання договору (стаття 8 Закону).

По-друге, варто звернути увагу на положення Цивільного кодексу України. Згідно з статтею 678, якщо товар (у вашому випадку автомобіль) передано з недоліками, про які продавець не повідомив покупця, покупець має право вимагати пропорційного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків, відшкодування витрат на усунення недоліків або розірвання договору.

Договір купівлі-продажу з умовою "як є" не звільняє продавця від відповідальності за приховані недоліки, які він повинен був виявити під час продажу. Якщо дефекти були приховані навмисно, це може бути підставою для оскарження договору.

Щоб захистити свої права, рекомендується:

1. Звернутися з письмовою претензією до продавця з вимогою усунути недоліки або відшкодувати витрати, пов’язані з ремонтом. Обов’язково збережіть копію претензії з відміткою про її прийняття.

2. Якщо продавець відмовиться задовольнити претензії, звернутися до суду з позовом про захист прав споживачів. Доказами у справі можуть бути висновки експертів, акти технічного обслуговування, свідчення про проведення ремонту та інші документи, що підтверджують наявність дефектів.

3. Звернутися за допомогою до органів захисту прав споживачів або до адвоката, який спеціалізується на таких справах, для отримання консультації та підтримки в суді.

Захист ваших прав як споживача є важливим, і, маючи достатньо доказів, варто боротися за їх відновлення.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы