Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Несправедлива вартість комунальних послуг

1
12:17, 22.09.2024
Несправедлива вартість комунальних послуг
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, що проживає в приватному будинку у малому місті, нещодавно зіткнувся з різким зростанням тарифів на комунальні послуги. Ціни на послуги підвищилися вдвічі без попереджень та обгрунтувань. При цьому, якась значна поліпшення якості послуг, я не помітив. Мені було надано рахунок, в якому мною були виявлені додаткові збори, які не були вказані в попередніх рахунках та про які мене не попереджали. Я вважаю, що це порушує мої права як споживача, але я не знаю, як вирішити цю проблему. Чи може постачальник послуг підвищувати тарифи без попередження та введення додаткових зборів без мого відома? Чи є в Україні закони, які захищають права споживачів від таких дій? Які кроки я повинен зробити, щоб оскаржити підвищення цін та необгрунтовані збори? Чи можу я вимагати компенсації за необгрунтовані збори? Які документи потрібні для цього? Чи є в Україні органи, які контролюють діяльність постачальників комунальних послуг і можуть допомогти мені вирішити цю проблему?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
12:29, 22.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У ситуації, яку ви описали, дії постачальника комунальних послуг можуть порушувати ваші права як споживача. В Україні існує законодавча база, яка регулює подібні питання.

По-перше, відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги", постачальник зобов'язаний завчасно інформувати споживачів про зміну тарифів. Зокрема, стаття 8 цього закону передбачає, що інформація про зміну тарифів має бути доведена до відома споживачів не пізніше ніж за 30 днів до їх введення в дію.

По-друге, щодо необґрунтованих додаткових зборів, варто звернутися до Закону України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законом, споживач має право на отримання якісної та своєчасної інформації про надані послуги, а також на захист від нечесної комерційної практики. Будь-які додаткові збори повинні бути чітко обґрунтовані та попередньо узгоджені зі споживачем.

Щоб оскаржити підвищення цін та необґрунтовані збори, рекомендується вжити наступних кроків:

1. Подайте офіційну скаргу до постачальника комунальних послуг з вимогою пояснення підстав для підвищення тарифів та введення додаткових зборів. Збережіть копію скарги для себе.

2. Якщо постачальник не надасть задовільну відповідь, зверніться до органів, що контролюють діяльність постачальників комунальних послуг. Це може бути Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) або місцеві органи самоврядування.

3. Ви також можете звернутися за юридичною допомогою до організацій, що захищають права споживачів, або безпосередньо до суду.

Для вимоги компенсації за необґрунтовані збори вам знадобляться такі документи: копії рахунків з додатковими зборами, ваша офіційна скарга до постачальника, відповіді постачальника (якщо такі є), а також інші докази, які підтверджують ваші вимоги (фотографії, свідчення сусідів тощо).

На додаток до цього, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", у випадку порушення ваших прав, ви маєте право вимагати компенсації матеріальної та моральної шкоди. Звернення до суду з цими вимогами може бути наступним кроком, якщо всі інші способи вирішення питання не дадуть результату.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы