Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Невиконання гарантійних зобов'язань

1
13:30, 21.09.2024
Невиконання гарантійних зобов'язань
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Чи може виробник відмовитися від виконання гарантійних зобов'язань, заявивши, що неправильне використання товару споживачем є причиною його несправності, якщо споживач стверджує, що дотримувався всіх інструкцій, але у товару були заводські дефекти, які почали проявлятися пізніше? Які юридичні кроки може здійснити споживач у такій ситуації, якщо він вважає, що його права були порушені? Чи є в Україні законодавчі акти, що регулюють вирішення таких ситуацій і як вони можуть бути застосовані? Чи може бути вимога до виробника про компенсацію витрат на ремонт товару, якщо він не був у змозі виконати свої гарантійні зобов'язання? А якщо виробник відмовляється від виконання своїх гарантійних зобов'язань, чи може споживач вимагати заміни товару на новий або повернення грошей?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:05, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Відповідно до законодавства України, права споживачів захищаються Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно зі статтею 8 цього закону, споживач має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару протягом гарантійного строку, якщо вони виникли з вини виробника (продавця). Якщо споживач стверджує, що товар мав заводські дефекти, він має право звернутися до продавця або виробника для їх усунення.

Якщо ж виробник відмовляється виконувати гарантійні зобов'язання, посилаючись на неправильне використання товару, споживач може вжити наступних юридичних кроків:

1. Проведення незалежної експертизи товару, щоб підтвердити наявність заводських дефектів. Згідно зі статтею 17 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо після експертизи буде встановлено, що дефект виник з вини виробника, останній зобов'язаний відшкодувати споживачеві всі витрати на проведення експертизи.

2. Подання претензії виробнику або продавцю з вимогою виконання гарантійних зобов'язань. У претензії слід посилатися на результати експертизи.

3. Якщо виробник або продавець продовжує відмовлятися від виконання гарантійних зобов'язань, споживач має право звернутися до суду з позовом про захист своїх прав. Відповідно до статті 22 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право вимагати заміни товару або повернення сплаченої за нього суми.

4. Згідно з статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", у разі невиконання гарантійних зобов'язань, споживач має право вимагати компенсацію витрат на ремонт товару, якщо ремонт був здійснений за його рахунок.

Отже, споживач у разі порушення його прав може вимагати усунення недоліків товару, його заміни або повернення коштів, а також відшкодування витрат, понесених у зв'язку з ремонтом товару. У разі відмови виробника або продавця задовольнити ці вимоги, споживач має право звернутися до суду для захисту своїх інтересів.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации


Обмен золота
16:31, 21.08.2012

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы