Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Заміна товару неналежної якості: бюрократичні перепони чи порушення прав споживача?

1
18:35, 20.09.2024
Заміна товару неналежної якості: бюрократичні перепони чи порушення прав споживача?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як постійний покупець в одному з великих магазинів електроніки в Україні, недавно придбав телевізор відомої марки. Проте, через два тижні після покупки, я помітив, що зображення періодично "зависає" і телевізор вимикається. Віддавши товар на діагностику в сервісний центр, я був повідомлений, що проблема полягає в неякісних компонентах внутрішньої плати. Я звернувся в магазин з вимогою замінити товар на новий або повернути гроші. Проте мені відмовили, пояснивши, що магазин не несе відповідальності за якість компонентів виробу, оскільки вони не є виробником товару. Однак я вважаю, що це є порушенням моїх прав як споживача. Якими мають бути мої наступні кроки у вирішенні цієї проблеми? Чи дійсно виробник може передати своє обов'язкове гарантійне зобов'язання до ремонту чи заміни товару на магазин, з якого я придбав товар? Чи можу я претендувати на компенсацію моральної шкоди, витраченого часу та зусиль, а також витрат, пов'язаних з перевезенням товару до сервісного центру? Які документи мені потрібно підготувати для вирішення цієї ситуації, і чи є в Україні спеціалізовані органи, до яких я можу звернутися зі своєю скаргою?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
19:35, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

В описаній ситуації ви маєте право вимагати усунення недоліків товару або його заміну відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Згідно зі статтею 8 цього Закону, якщо протягом гарантійного строку в товарі виявлено недоліки, ви маєте право вимагати від продавця або виробника безкоштовного усунення цих недоліків, заміни на товар належної якості або повернення сплаченої за товар суми.

Відмова магазину у заміні товару або поверненні коштів є неправомірною, оскільки відповідальність за якість товару несе продавець незалежно від того, чи є він виробником. Відповідно до статті 7 Закону "Про захист прав споживачів", продавець зобов'язаний забезпечити можливість реалізації споживачем його прав.

Щодо питання про передачу гарантійних зобов'язань, варто зазначити, що на практиці виробник може делегувати виконання гарантійного обслуговування уповноваженим сервісним центрам, проте це не звільняє продавця від зобов'язань перед споживачем.

Щодо компенсації моральної шкоди та витрат: стаття 22 Закону "Про захист прав споживачів" передбачає можливість відшкодування моральної шкоди, якщо споживач зазнав моральних страждань унаслідок порушення його прав. Витрати на транспортування товару також можуть бути компенсовані, якщо це передбачено гарантійними умовами або в судовому порядку.

Для вирішення ситуації рекомендується підготувати такі документи:
1. Копія чека або іншого документа, що підтверджує покупку.
2. Акт діагностики з сервісного центру.
3. Письмова претензія до магазину з вимогою усунення недоліків, заміни товару або повернення коштів.

Якщо магазин відмовляється виконувати ваші вимоги, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Також є можливість подати позов до суду для захисту своїх прав.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации


Жертва аферы
18:10, 13.08.2014

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы