Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Неякісний ремонт мобільного телефону

1
17:46, 20.09.2024
Неякісний ремонт мобільного телефону
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я використовую мобільний телефон, який був придбаний новим у відомому магазині електроніки в Україні. У телефоні виникли проблеми з акумулятором, який швидко розряджався. Я звернувся до сервісного центру, який був рекомендований самим магазином. Вони зробили тестування та визначили, що проблема дійсно в акумуляторі і він повинен бути замінений. После проведення ремонту та заміни акумулятора, я помітив, що проблема не була вирішена, більше того, тепер телефон ще й почав самовільно вимикатися. Я знову звернувся до сервісного центру, але вони відмовились вирішувати цю проблему, заявивши, що вони вже виконали свою роботу. Я хотів би знати, які мої права як споживача в цій ситуації? Чи можу я вимагати повернення коштів за ремонт або вимагати нового ремонту? Який законний шлях існує для вирішення цієї проблеми, якщо сервісний центр відмовляється визнати свою помилку та відмовляється вирішувати проблему?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
18:43, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації ви маєте право на захист як споживач згідно із Законом України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього Закону, якщо після ремонту товару недоліки не були усунені або з'явилися нові, ви маєте право вимагати безоплатного усунення недоліків, зменшення ціни, заміни товару на аналогічний або повернення сплаченої суми.

Оскільки проблема не була вирішена, а навіть стала гіршою, ви можете звернутися з письмовою заявою до сервісного центру або магазину, де товар був придбаний, з вимогою усунення недоліків або повернення коштів за неякісний ремонт. У заяві варто детально описати ситуацію, навести факти, які підтверджують, що проблема не була вирішена, та вказати на статті Закону, які захищають ваші права.

Якщо сервісний центр або магазин відмовляються задовольнити ваші вимоги, ви маєте право звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або до суду для захисту своїх прав. У такому випадку може бути корисно зберегти всі документи, пов'язані з придбанням та ремонтом телефону, включаючи чеки, акти виконаних робіт та результати тестування.

Також важливо пам'ятати, що згідно зі статтею 17 Закону "Про захист прав споживачів", виконавець несе відповідальність за недоліки, що виникли внаслідок неправильно виконаних ремонтних робіт. Тому ви маєте право вимагати повторного безкоштовного ремонту або повернення коштів за неякісну послугу.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы