Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Неякісний товар у мережі супермаркетів: на що жалітися?

1
12:26, 22.09.2024
Неякісний товар у мережі супермаркетів: на що жалітися?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як звичайний споживач, купив у місцевому супермаркеті холодильник відомого бренду, сподіваючись на його якість та надійність. Проте через тиждень використання холодильник несподівано вийшов з ладу, що призвело до порчі продуктів. Магазин відмовляється приймати товар назад, мотивуючи це тим, що гарантійний термін вже минув, але я впевнений, що вони неправильно розрахували цей термін. Виробник також відмовляється відповідати за якість товару, спираючись на те, що їх відповідальність за товар припиняється в момент його продажу. Взагалі, мені здається, що я став жертвою систематичного порушення прав споживачів цим магазином - не перший раз зустрічаюсь з проблемами після покупок у них. Тому я хотів би знати, на які законодавчі норми можу я посилатися, вимагаючи відшкодування від магазину, а також від виробника? Чи можу я вимагати компенсації не тільки за холодильник, але і за зіпсовані продукти? Чи можу я звернутися до суду з колективним позовом, якщо знайду інших постраждалих від дій цього магазину?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
12:44, 22.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У ситуації, що описана, ви маєте право захищати свої права як споживача відповідно до законодавства України. Основним нормативним актом, що регулює права споживачів, є Закон України "Про захист прав споживачів".

1. **Гарантійний термін**: Відповідно до статті 7 цього закону, споживач має право на безоплатне усунення недоліків товару або його заміну, якщо вони виявлені протягом гарантійного терміну. Гарантійний термін на товар встановлюється виробником або продавцем, але не може бути меншим, ніж передбачено законодавством. Якщо магазин неправильно розрахував гарантійний термін, це є порушенням ваших прав.

2. **Права споживача у разі придбання товару неналежної якості**: Згідно з частиною 5 статті 8 Закону, у випадку виявлення недоліків товару, ви маєте право вимагати зменшення його купівельної ціни, безоплатного усунення недоліків, відшкодування витрат на їх усунення або повернення товару з відшкодуванням сплаченої суми.

3. **Відшкодування збитків**: Відповідно до статті 22 Закону, ви маєте право вимагати відшкодування збитків, завданих через недоліки товару, що включає у себе й зіпсовані продукти.

4. **Відповідальність виробника**: Виробник не може знімати з себе відповідальність за якість товару, якщо недоліки виникли з його вини. Відповідно до статті 17, виробник зобов'язаний відшкодувати збитки, завдані споживачам через недоліки товару, що виникли з вини виробника.

5. **Колективний позов**: Ви можете звернутися до суду з колективним позовом, якщо знайдете інших споживачів, які зазнали аналогічних порушень. Це передбачено статтею 16 Закону про захист прав споживачів, яка дозволяє подавати колективні позови у випадках порушення прав споживачів.

Для доказу ваших вимог рекомендується зібрати всі необхідні документи, такі як чек про покупку, гарантійний талон, акти про виявлення недоліків, листування з магазином і виробником. Якщо вирішити питання мирним шляхом не вдасться, варто звернутися до суду для захисту своїх прав.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы