Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Незаконні дії з боку продавця при купівлі товару через інтернет

1
12:46, 20.09.2024
Незаконні дії з боку продавця при купівлі товару через інтернет
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Моє питання є дуже складним і потребує глибокого розуміння законодавства в галузі захисту прав споживачів. Ось в чому справа: я зробив покупку через інтернет-магазин, але отримав товар, який суттєво відрізняється від того, що було представлено на сайті. Продавець відмовляється відповідати за це, посилаючись на те, що я не мав права очікувати точної відповідності товару опису, так як фотографії та описи на сайті є лише "ілюстративними" і не відображають реального вигляду товару. З іншого боку, він стверджує, що відповідно до Умов продажу, які я прийняв при оформленні покупки, він не несе відповідальності за будь-які розбіжності між представленою та фактичною продукцією. Я прочитав ці Умови продажу, і дійсно, є такий пункт. Проте, я вважаю, є обманом з боку продавця запропонувати одне, а потім доставити щось інше, особливо коли це суттєво впливає на якість товару. Які є мої права в цій ситуації? Чи можу я розглядати це як порушення моїх прав як споживача? І якщо так, то які юридичні кроки я можу вжити проти продавця?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
13:01, 20.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У вашій ситуації важливо звернути увагу на положення законодавства України про захист прав споживачів. Законом України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 № 1023-XII (далі – Закон) передбачено, що продавець зобов'язаний надавати споживачеві продукцію, яка відповідає договору та інформації, наданій про неї (стаття 6 Закону).

Згідно зі статтею 15 Закону, інформація про продукцію має бути достовірною і повною та не вводити споживача в оману. Якщо товар, який ви отримали, суттєво відрізняється від опису, наданого на сайті, це може бути розцінено як ненадання достовірної інформації або введення в оману.

Відповідно до статті 8 Закону, споживач має право вимагати заміни товару на такий, що відповідає договору, зменшення його ціни або розірвання договору та повернення сплачених коштів, якщо товар не відповідає умовам договору. Важливо, що умови договору не можуть суперечити Закону, і положення, які обмежують ваші права, можуть бути визнані недійсними.

Додатково, згідно зі статтею 4 цього ж Закону, продавець не має права відмовлятися від виконання зобов'язань, посилаючись на умови договору, які є несправедливими або суперечать законодавству.

Щодо ваших дій, рекомендується:

1. Написати офіційну претензію до продавця, зазначивши порушення ваших прав та вимоги щодо вирішення ситуації (заміна товару, повернення коштів тощо).
2. У випадку відмови або ігнорування вимог, ви маєте право звернутися до Держпродспоживслужби зі скаргою на дії продавця.
3. Розглянути можливість подання позову до суду для захисту ваших прав, якщо попередні кроки не дали результату.

Важливо зберігати всі документи, що підтверджують ваше придбання та комунікацію з продавцем, оскільки вони можуть бути корисними під час вирішення спору.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы