Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Подвійний стандарт якості продукції: чи є порушенням прав споживачів?

1
19:04, 22.09.2024
Подвійний стандарт якості продукції: чи є порушенням прав споживачів?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як звичайний громадянин України, щоденно стикаюсь з питаннями купівлі та споживання різноманітних продуктів харчування. Останнім часом все більше звертаю увагу на те, що одні й ті ж продукти, вироблені міжнародними компаніями, мають різну якість в залежності від країни, в якій вони реалізуються. Наведу конкретний приклад. Мені подобається шоколад відомого світового бренду, який продается в Україні. Але, коли я купував цей же шоколад під час подорожі в Європу, я відчув зміну в смаку - він був набагато смачнішим. Після порівняння складу продуктів, я помітив, що в європейській версії шоколаду використовуються більш якісні інгредієнти. Мені цікаво, чи не порушує така практика моїх прав як споживача? Чи не має в Україні діяти законодавство, яке б гарантувало однакову якість продукції незалежно від регіону продажу? Чи можу я вимагати від виробника однакової якості продукції для всіх регіонів? Чи можу я звернутися з цим питанням в органи захисту прав споживачів, і які вони можуть вжити заходи? Хотілося б зрозуміти, чи є в Україні закони, які б захищали споживачів від такого "подвійного стандарту" якості, і які юридичні кроки я можу зробити для захисту своїх прав. Яким чином я можу вплинути на виробника, щоб він змінив свою політику і гарантував однакову якість продукції для всіх споживачів?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
19:15, 22.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

В Україні права споживачів захищаються Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законом, споживачі мають право на належну якість продукції (стаття 6), а також на інформацію про продукцію, яка повинна бути достовірною, точною і зрозумілою (стаття 15).

Питання відмінності якості однієї й тієї ж продукції в різних країнах може виникати через різні стандарти, які встановлюються в кожній окремій державі. В Україні виробник або постачальник зобов'язаний дотримуватися національних стандартів, які можуть відрізнятися від стандартів інших країн. Таким чином, якщо продукція відповідає встановленим в Україні стандартам якості, це не є порушенням законодавства.

Проте, якщо ви вважаєте, що інформація про склад продукції, яка продається в Україні, є недостовірною або вводить в оману, ви маєте право звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів. Вони мають повноваження розглядати скарги споживачів, проводити перевірки та вживати заходи щодо порушників.

Для захисту своїх прав ви можете:
1. Подати письмову скаргу виробнику або продавцю з вимогою пояснення відмінностей у якості продукції.
2. Звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів зі скаргою про порушення ваших прав.
3. Подати позов до суду, якщо ваші права як споживача були порушені.

Важливо зберігати всі документи, які можуть підтвердити ваші претензії, такі як чеки, упаковки від продукції та інша документація.

Що стосується впливу на виробника для зміни його політики, це може бути досягнуто через громадський тиск, звернення до ЗМІ, а також через колективні скарги від групи споживачів. Однак, на законодавчому рівні, виробник не зобов'язаний забезпечувати однакову якість продукції в різних країнах, якщо така продукція відповідає національним стандартам тієї країни, де вона реалізується.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы