Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Покупка товару через Інтернет: порушення моїх прав як покупця

1
17:15, 21.09.2024
Покупка товару через Інтернет: порушення моїх прав як покупця
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, використовуючи можливості електронної комерції, здійснив покупку товару через онлайн-магазин. Поштова служба доставила мені замовлений товар, однак після розпакування продукції, я виявив, що товар не відповідає тому, що було представлено на сайті продавця. Крім того, товар був пошкоджений. Проте, продавець відмовляється визнавати свою вину, посилаючись на те, що жодних гарантій щодо якості товару він не надавав, а також на те, що він не несе відповідальності за дії поштової служби. Які мої права як покупця в даній ситуації? Чи можу я вимагати відшкодування втрат або заміни товару на аналогічний без дефектів? Які юридичні кроки я можу зробити для захисту своїх прав? Які закони та нормативні акти регулюють цю ситуацію?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:38, 21.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашій ситуації, як споживач, ви маєте певні права, закріплені у законодавстві України, зокрема в Законі України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього Закону, споживач має право на обмін товару неналежної якості або повернення коштів. Якщо товар не відповідає умовам договору, ви маєте право вимагати заміну товару на якісний або повернення сплаченої суми.

Стаття 7 Закону визначає обов'язок продавця надавати достовірну інформацію про товар, а стаття 15 зобов'язує продавця виконувати умови договору. Якщо товар не відповідає опису, представленому на сайті, це є підставою для пред'явлення претензії до продавця.

Щодо пошкодження товару під час доставки, відповідальність може лежати на поштовій службі, якщо вона не забезпечила належне транспортування. Проте продавець, як сторона договору, має забезпечити доставку товару в належному стані, що зазначено у статті 664 Цивільного кодексу України, де йдеться про момент переходу ризику випадкового знищення або пошкодження товару.

Ви можете здійснити такі юридичні кроки:

1. Звернутися з письмовою претензією до продавця, вказавши на невідповідність товару умовам договору та вимагати заміну товару або повернення коштів.

2. Якщо продавець відмовляється вирішити питання добровільно, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів для вирішення спору.

3. Якщо вирішення питання у досудовому порядку не є можливим, ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист прав споживачів.

Важливо зберігати всі документи, що підтверджують покупку, включаючи чеки, накладні та переписку з продавцем, які можуть бути використані як докази у вирішенні спору.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы