Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Повернення товару неналежної якості

1
22:43, 16.09.2024
Повернення товару неналежної якості
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Рішив купити телевізор. Вибрав один з найкращих моделей у магазині, заплатив за нього гроші, упакував та привіз додому. Але, коли я включив цей телевізор, виявилося, що зображення йде з розмиттями, кольори змінені, а звук періодично зникає. Я спробував усі можливі налаштування, але нічого не допомогло. І тут я згадав, що в магазині мені сказали, що цей телевізор не підлягає поверненню або обміну. Але я ж купив несправний товар! Як я можу залишитися з цим телевізором, якщо він не працює належним чином? Я ж платив за товар якісний, а отримав неякісний. Я подзвонив у магазин і пояснив проблему, але мені знову сказали, що телевізор не повернуть і не обміняють. Я вже не знаю, що робити. Чи можу я покладатися на закон про захист прав споживачів? Як мені довести, що телевізор був несправний з самого початку, а не зламався через мою вину? Чи можу я вимагати відшкодування від магазину або виробника? Які юридичні кроки я повинен зробити, щоб відстояти свої права?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
23:42, 16.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації ви маєте право захищати свої права як споживач відповідно до законодавства України. Основним документом, що регулює ваші права, є Закон України "Про захист прав споживачів".

По-перше, згідно з частиною 1 статті 8 цього Закону, споживач має право на обмін товару неналежної якості або на повернення сплачених за нього коштів. Якщо товар має недоліки, які виникли не з вашої вини, ви маєте право вимагати їх усунення або повернення грошей.

По-друге, ви можете скористатися правом на безкоштовне усунення недоліків товару або заміну товару на новий, якщо недоліки не можуть бути усунені. Це передбачено частиною 5 статті 8 Закону.

Щоб довести, що телевізор був несправний з самого початку, вам може знадобитися експертиза. Стаття 17 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачає, що у разі виникнення спору про причини виникнення недоліків, продавець зобов'язаний провести експертизу товару за свій рахунок. Якщо висновки експертизи покажуть, що недоліки виникли не з вашої вини, продавець зобов'язаний задовольнити ваші вимоги.

Ваші дії можуть включати написання претензії до магазину, в якій ви вказуєте на виявлені недоліки та ваші вимоги щодо їх усунення або повернення коштів. Претензію бажано подати в письмовій формі з підтвердженням отримання, наприклад, рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

Якщо магазин відмовляється виконати ваші вимоги, ви маєте право звернутися до суду. Відповідно до статті 22 Закону України "Про захист прав споживачів", споживачі звільняються від сплати судового збору при поданні позовів, пов'язаних із захистом їхніх прав.

Ви також можете звернутися до органів захисту прав споживачів або до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів для отримання консультацій та допомоги в розв'язанні вашої проблеми.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы