Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Права покупця при онлайн-покупці: втрата товару під час доставки

1
16:13, 25.09.2024
Права покупця при онлайн-покупці: втрата товару під час доставки
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Як забезпечити захист прав споживача, який здійснив покупку товару через онлайн-магазин, але не отримав його через втрату товару під час перевезення службою доставки, при цьому продавець відмовляється відповідати за втрату товару, мотивуючи це тим, що відповідальність за доставку товару покладена на службу доставки, яку обрав покупець, а служба доставки в свою чергу стверджує, що вони не несуть відповідальності за втрачені під час перевезення товари, тому що вони не є стороною договору купівлі-продажу?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:10, 25.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У ситуації, коли споживач не отримав товар через втрату під час перевезення, важливо розібратися в правовідносинах між споживачем, продавцем та службою доставки й визначити відповідальність кожної зі сторін.

Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", продавець несе відповідальність за якість і комплектність товару до моменту його передачі споживачу (стаття 8). Це включає і момент доставки, якщо інше не встановлено договором. Якщо товар втрачено під час перевезення, покупець має право вимагати від продавця виконання зобов’язань щодо передачі товару або повернення коштів.

У випадку, якщо продавець стверджує, що відповідальність за доставку покладена на службу доставки, необхідно звертатися до умов договору. Якщо продавець уклав договір перевезення з службою доставки, він зобов'язаний забезпечити доставку товару покупцю. Відповідальність за втрату товару під час перевезення в такому разі покладається на продавця, а не на покупця.

Відповідно до Цивільного кодексу України, ризик випадкової загибелі або псування речі до її передачі несе продавець, якщо інше не встановлено договором (стаття 668).

У разі, якщо доставка товару була організована безпосередньо покупцем, важливо перевірити умови договору між покупцем і службою доставки. Якщо служба доставки несе відповідальність за втрату товарів під час перевезення, покупець має право вимагати відшкодування збитків від цієї служби.

Для захисту своїх прав, споживач може вжити таких заходів:

1. Звернутися до продавця з письмовою претензією, вимагаючи виконання зобов’язань щодо доставки товару або повернення коштів.

2. Якщо продавець відмовляється вирішити проблему, споживач має право звернутися до суду з позовом про захист своїх прав згідно з Цивільним процесуальним кодексом України.

3. У разі необхідності, звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів і захисту споживачів для отримання консультації та допомоги.

Забезпечення захисту прав споживача вимагає чіткого розуміння договірних зобов'язань та правових норм, що регулюють відносини між сторонами.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы